بسیاری از بی اخلاقی ها و بی عفتی ها از شبکه های مجازی وارد جامعه شده است

به گزارش خبرنگار رکنا از آبدان، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه های این هفته آبدان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم بخش در راهپیمایی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با تکیه بر مبانی اصولی و ارزشی دینی خود در طول تاریخ هیمنه پوشالی استکبار را به سخره گرفتند و مردم ایران اسلامی حاضر در خط مقدم جبهه مقاومت خاری در چشمان کم سوی استکبار جهانی در راس آن آمریکا، انگلیس و صهیونیست جهانی هستند و اجازه نخواهند داد سرزمین آغشته به خون شهیدان مرکز جولان نظام استکباری شود.

کارگر با اشاره به سوالات جوانان دراین هفته درخصوص اتفاقات اخیر که چرا اینترنت قطع شد افزود: رهبر معظم انقلاب بیش از ۱۹سال است که درباره ایجاد شبکه ملی ارتباطات و اینترنت تاکید می کند بسیاری از شبکه های اجتماعی که استفاده می کنیم پیام هایی که ما ارسال می کنیم به خارج کشور می رود و پس از بررسی برمی گردد .و به دست طرف مقابل ما می رسد.

امام جمعه آبدان تصریح کرد: باید به سمت شبکه اطلاعات ملی حرکت کنیم و از مسولان وزارت ارتباطات مطالبه کنیم. ما در این غائله ضربه خوردیم .

کارگر افزود: بسیاری از بی اخلاقی ها و بی عفتی ها از همین شبکه های مجازی وارد جامعه ما شده است.

امام جمعه آبدان با تاکید بر اینکه باید موتورهای جستجو و شبکه های مجازی را تقویت کنند و دشمنان ما با یک اشاره یک شبکه اجتماعی را بر روی گوشی های ما حذف کردند و چرا باید اینگونه باشد.

کارگر از مسولان خواست تا نسبت به شبکه ملی اینترنت تلاش نمایند.

رضا محمدی آبدان/ برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟