عضو مجلس خبرگان: مسئولان همه تلاش خود را معطوف به حل مشکلات مردم کنند

به گزارش رکنا، آیت‌الله حسن عالمی با اشاره به راهپیمایی‌های اخیر در حمایت از اقتدار و امنیت تجمع عظیم روز گذشته مردم تهران، گفت: این حرکت، پادزهری برای توطئه‌های آمریکا و همه اذناب منطقه‌ای و ایادی داخلی‌اش بود که در چند روز اخیر، خواسته‌های او را در اغتشاشات و آشوب‌های کشور عملیاتی می‌کردند.

وی ادامه داد: بحمدلله مردم در این تجمع آنچنان مصمم به میدان آمده بودند که روحیه دفاع از این نظام و انقلاب و کشور همچنان در چهره‌شان قابل مشاهده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تجمع بزرگ خودجوش و مردمی روز گذشته تهرانی و نیز راهپیمایی و تجمعات چند روز اخیر مردم در سایر استان‌های کشور، علاقمندی و عزم راسخ آن‌ها را به حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب نشان داد.

آیت الله عالمی گفت: اگر مسئولان قدر این مردم را ندانند خداوند بر آن‌ها زوال نازل می‌کند، مسئولان باید حق مردم را در پیشگاه خداوند منان اعمال کنند. هرگونه اهمال، کارشکنی، پشت گوش انداختن و تاخیر در کار مردم نزد پروردگار سوال و مجازات دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدر مردم را بدانند، مردم صاحبان اصلی نظام هستند و باید تمام تلاش خود را را معطوف به حل مشکلات مردم کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 521052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟