به گزارش رکنا، محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه این حزب در دفتر این تشکل گفت: ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز بیش از قبل و گذشته بسیج استخوان در گلو و خار چشم دشمنان نظام است و اگر بعضی‌ها بخواهند نظمی را بشکنند و هنجاری را از بین ببرند، نام بسیج به قدری پررنگ شده که در قلب دشمنان وحشت می‌اندازد و مسئله از بین رفتن آنان به سرعت اتفاق می‌افتد.

او افزود: الحمدلله این اتفاقات به سرعت جمع شد و رسانه‌ها هم به سرعت اخبار را به گوش مردم می‌رساندند.

باهنر ادامه داد: مسئله‌ای که در همه اغتشاشات در دوره‌های گذشته مطرح بود این بود که گروهک‌های کوچک آموزش دیده در این اغتشاشات حضور داشتند و طبق برنامه‌ای مشخص در این خرابکاری‌ها پیش می‌رفتند؛ هر یک از افراد حاضر در خیابان دلیل متنوع خود را برای حضور در خیابان داشتند، اما جرقه حضور این افراد در خیابان افزایش بنزین بود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: در این مسئله که افزایش قیمت بنزین درست بود و اجرای آن به درستی انجام شد یا خیر را ورود پیدا نمیکنم.

او عنوان کرد: در دوره‌های قبل که سهمیه بندی بنزین را بررسی میکردیم حداقل ۱۰۰ اقدام را بررسی میکردیم و هر یک از اقدامات را به گروه خاصی واگذار میکردیم و براساس جدول زمانبندی خاص آن اقدام، طبق برنامه دقیق آن را اجرا میکردیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در خصوص اغتشاشات اخیر کشور گفت: یک سازماندهی جدی در جریان اغتشاشات اخیر وجود داشته که پیگیری‌هایی که از افراد دستگیر شده در نقاط مختلف کشور انجام می‌شود، نهایتا به ۴ـ۵ نفر ختم می‌شود و ۴ـ۵ نفر را در این جریان نشان می‌دهد که در مدیریت و سازماندهی این اغتشاشات نقش داشته اند که به نظر باید با جدیت بیشتری از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور پیگیری شود.

باهنر در پایان با تشکر از نیرو‌های بسیج گفت: حضور نیرو‌های بسیج در اغتشاشات گذشته به ویژه در اغتشاشات سال ۷۸ پررنگ بود و با آمدن نام بسیج، بسیاری از نقشه‌های دشمنان با شکست مواجه شد. ان شاءالله بتوانیم قدردان زحمات این عزیزان باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟