امام جمعه مشهد: کسانی که با رهبری زاویه دارند نباید به جایی برسند

به گزارش رکنا، به نقل از ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی سه شنبه شب در جمع تشکل ها، نخبگان و فعالان انقلابی در حسینیه قرآن و عترت مشهد افزود: مشکل ما این است که برخی از خودی های پای ستون انقلاب در درجه های خاصی با رهبری زاویه پیدا می کنند.

وی ادامه داد: دشمن در مقام استخدام نفوذی ها به دنبال افراد زاویه دار می رود و از این طریق وارد می شوداز این رو باید توجه کنیم و نگذاریم غیر خودی ها مسلط شوند و زاویه داران با رهبری را نیز باید از جمع خود جدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ولایت فقیه مانند دیوارهای کشور است که کسی نمی‌تواند از آن بالا برود اما مردم سالاری مانند دروازه کشور است و انتخابات، مسیری است که دشمن می تواند به وسیله عوامل خود از طریق آن وارد نظام شود.

علم الهدی افزود: نباید بگذاریم که فضا برای غیر خودی ها مهیا شود زیرا یک نفر از آنها هم برای انقلاب سم مهلک است.

وی ادامه داد:۲۰ سال پیش دشمن به مهره های خود پول زیادی نمی‌داد اما امروز به افرادی که هیچ ارزشی ندارند پول و امکانات فراوان می دهد و برای آنها زیاد خرج می‌کند.

امام جمعه مشهد گفت: خوشبختانه رویش های امروز چندین برابر ریزش هایی است که در طول انقلاب داشتیم و در هیچ جبهه ای نیروی جهادی و خوش‌فکر کم نداریم که باید از آنها در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

علم الهدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: جنگ و انقلاب را جوانان اداره کردند در گام دوم هم بار مسئولیت باید بر روی دوش جوانان باشد و نظر مقام معظم رهبری هم این است که مجلس و دولت جوان باشد.

وی ادامه داد: ارزش ها در دانشگاه‌ها حاکم است اما جریان های غیر خودی می‌خواهند فضای دانشگاه را بگیرند که نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد و مثلا نمی توان تحمل کرد که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با عنوان اردوی مختلط جشن رنگ در کویر، از دانشجویان ثبت نام کنند و تشکل‌های دینی باید فضا را پر کنند و نگذارند این اتفاق رخ دهد.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام نشده و به آخر خط نرسیده است افزود: باور ما این است که نقطه نهایی انقلاب اسلامی ایران فرج امام عصر(عج) است و ما اکنون در میانه این راه هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 517731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟