تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت هفته وحدت

به گزارش رکنا، متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

بسمه تعالی

واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا

قرآن کریم به ما درس اتحاد را می‌آموزد تا در پرتو اعتصام به ریسمان الهی، از تفرقه بپرهیزیم و از نعمات آسمانی، همدلی و همصدایی بهره‌مند گردیم.

حضرت امام خمینی (رحمت الله تعالی) با درایت و تدبیری دور اندیشانه، به تأسی از آیات نورانی کتاب وحی، و با اعلام ایام سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت، نبی مکرم اسلام، محمد مصطفی (صلوات الله علیه) بنام "هفته‌ی وحدت"، انسجام و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان آورده و الگویی ماندگار و ارزشمند به یادگار گذاشتند تا ما مسلمانان در تمامی مسائل پیش رو در جهان اسلام، طریق وحدت را نصب العین خود قرار دهیم.

اینجانب فرا رسیدن ایام ولادت مسعود و فرخنده‌ی حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه) رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق (علیه السلام) را که نوید خوش همبستگی برای نیل به اهداف عالیه‌ی اسلامی است، به محضر با سعادت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علمای بزرگوار اهل تشیع و تسنن، هم‌وطنان عزیز و عموم مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر پهنه‌ی گیتی تبریک و تهنیت عرض نموده، پیروزی روزافزون سپاه اسلام را بر لشکریان کفر و الحاد از درگاه باری تعالی مسئلت می‌نمایم.

ان شاءالله با وحدت و همدلی روزافزون مردم مسلمان کشورمان، شاهد پیشرفت بیش‌تر کشور در پرتو امنیت پایدار جامعه اسلامی و شاهد دنیایی آکنده از عطوفت، رأفت و مهربانی باشیم.

سید محمود علوی برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 517362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟