سی وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت روز پنجشنبه در تهران برگزار می‌شود

به گزارش رکنا، «محمد دلبری» در نشست خبری سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی گفت: بیش از ۶۰ مقاله علمی در رابطه با فراخوان «وحدت امت اسلامی در دفاع از مسجدالاقصی» به دست دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی رسیده است.

رییس ستاد اجرایی سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی افزود: سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۳ آبان با سخنرانی رئیس‌جمهور و علمای مذاهب مختلف اسلامی در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در روز جمعه ۲۴ آبان شرکت‌کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد و بعد از آن در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه حاضر می‌شوند.

دلبری همچنین گفت: رونمایی از ۱۰ اثر برگزیده تقریبی، تقدیر از ۵ شخصیت برجسته تقریبی بین‌المللی، ارائه دستاورد‌های تقریبی از طریق برپایی نمایشگاه در حاشیه کنفرانس و برپایی نماز وحدت، از جمله اقدامات در دستور کار برای سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی هستند.

وی‌با بیان اینکه میهمانانی از عربستان سعودی در اجلاس وحدت امسال حضور خواهند داشت، عنوان کرد: به خانم عهد تمیمی نیز اجازه شرکت در کنفرانس داده نشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 517097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟