حمله امام جمعه تهران به دولت به بهانه اف‌ای‌تی‌اف: بس کنید، آیا برجام کافی نبود

به گزارش رکنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه امروز (۱۷آبان) تهران، لزوم توجه به یاد خدا را مورد تأکید قرار داد و گفت: این موضوع، مخصوصاً درباره مسئولان و حقوق بگیران ملّت، اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان و مزدبگیران ملّت، خود را ارباب نبینند، تصریح کرد: این حقوق‌ها از سفره ملت و از جیب همین مردم است. از سفره همین مردم جنوب شهر و شهید داده‌ها و مدافعان بزرگوار حرم است.

صدیقی ادامه داد: مسئولان اگر خدا را یاد کنند، عائله خدا را از یاد نخواهند برد؛ گرانی و فاصله طبقاتی را تحمل نمی‌کنند؛ رنج رنجورها را برنمی‌تابند، برای رضای خدا، قسط و عدل و رعایت حقوق مردم را نصب‌العین خودشان قرار می‌دهند. همچنین نوکری مردم را برای خودشان افتخار می‌دانند.

اهم صحبت‌های او به نقل از ایسنا، ایلنا،فارس و تسنیم از این قرار است:

*تأسف‌آورتر این است که هنوز هم عده‌ای پیگیر تصویب لوایح مرتبط باFATF هستند و گاهی هم دروغ می‌گویند. گفتند در جلسه سران قوا توافق شده است و آن را به بیت رهبری مرتبط کردند که بعد هم تکذیب شد. آیا برجام کافی نبود که آقایان می‌خواهند مضیقه‌های بیشتری را به ملّت تحمیل کنند؟

*بس کنید، به ملّت تکیه کنید، به وعده‌های الهی دل ببندید و جهادگرانه کمر ببندید و از مردم کمک بخواهید و جوانان عزیز را به‌کار بگیرید تا نیازی به اینطور ذلّت‌ها نداشته باشید.

*ملت ایران در طول سال های فراوان خیانت آمریکا نسبت به این کشور بزرگ را دیده است و شاهد جنایات آن در سال ۱۳۳۲ در قبال دولت ملی آن هم علیرغم اعتماد مصدق به آمریکا بود، مانند همه کسانی که به آمریکا اعتماد می کنند و بعد از آن توسری می خورند. امروز مسئولان ما باید از این مسائل درس بگیرند و بدانند مصدق که مخالفتی با آمریکا نداشت چگونه با او رفتار شد و ما اگر مرگ بر آمریکا نگوییم کار به کار ما ندارد.

* مصدق به آمریکا اعتماد کرده بود اما آنها او را از کار برکنار و تا آخر عمر در یک روستا، محدود کردند و یک رژیم منحوس و بی کفایت را روی کار آوردند و همه چیز این مملکت را در دوران پهلوی به غارت بردند و از زمانی که امام(ره) علیه آمریکا قیام می کرد و انقلاب ما به پیروزی رسید آنچه آمریکایی ها می توانستند برای براندازی نظام اسلامی و ضربه زدن به منافع ملت بزرگ به کار ببرند از هیچ چیزی مضایقه نکردند.

*مسئولان و حقوق بگیران خود را ارباب نبینند، این حقوق‌هایی که مسئولان دریافت می‌کنند، از سفره ملت و از جیب همین مردمِ جنوب شهر و شهید داده‌ها و مدافعان بزرگوار حرم است؛ اگر همین‌ها یاد خدا را داشته باشند، گرانی‌ها و فاصله‌ها را تحمل نمی‌کنند.

*همواره در سنگر مقاومت اسلامی باید مراقب دشمن بود و از نیرنگ‌های دشمنان ایران اسلامی غافل نشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 516519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟