روایت سیداحمد خاتمی از پشت پرده دروغ‌سازی‌های «آمد نیوز» و «من وتو»

به گزارش رکنا، حجت الاسلام سید احمد خاتمی شنبه شب طی سخنانی در مسجد خاتم الانبیاء کیش با اشاره به تاریخ اسلام و مشابهت توطئه های دشمنان علیه نظام نبوی در آن زمان و علیه انقلاب اسلامی در عصر جدید گفت: دشمنان، یاران و پیروان حضرت را تحت فشار، شکنجه و آزار قرار می دادند و حتی نقشه ترور رسول اکرم (ص ) را کشیدند اما برخلاف این توطئه ها خواست خداوند برآن بود تا جان پیامبر محفوظ بماند و مسیر هدایت به سامان برسد.

بخش هایی از اظهارات امام جمعه موقت تهران به شرح زیر است:

* در زمان پیامبر دو نظریه علیه نظام نبوی فعالیت می کرد، نظریه یا جریان فکری که در مکه نا امیدی را ترزیق و چنین القا می کرد که نظام نبوی راه به جایی نمی برد و با مرگ پیامبر به پایان می رسد.

* نظریه دوم، نظام نبوی را در سراشیبی سقوط می انگاشت، درحالیکه که نظام نبوی بسرعت در حال سعود بود بگونه ای که سراسر جهان را فرا گرفت و اکنون بیش از یک و نیم میلیارد جمعیت جهان یکصدا می گویند: أَشْهَدُ أَنّ لَّا إِلَٰهَ إِلَّإ الله وأَشْهَدُ ان محمداً رسول الله . سنت خدا بر این است که دین اسلام دین قالب جهان هستی باشد .

* انقلاب اسلامی نیز از ابتدا تاکنون شاهد مشکلات و توطئه های بسیاری بوده که این موارد در قالب دو نظریه فوق قابل دسته بندی است .

* نظریه و تفکر اول توسط شبکه های ماهواره ای بیگانه و فضای مجازی آلوده صورت می گیرد که همواره این حس را القا می کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران در شیب سقوط قرار گرفته و این دقیقا مطابق با همان نظریه و انگاشته هایی است که دشمنان اسلام در پنجمین سال هجرت نسبت به نظام نبوی داشتند، اما نظام اسلامی با عنصرهای امید و عنایت خداوند، آینده ای روشن دارد و مسیر تعالی خود را طی می کند.

* یکی از این شبکه های ماهواره ای شبکه ماهواره ای معاند من و تو است که تحت حمایت بهاییان قرار دارد و دیگری کانال آمد نیوز که اخیرا سر دسته آن با ذلت و رسوایی دستگیر شد .

* این شبکه ها با تغذیه از دروغ ،افترا و خبرسازی تلاش دارند تا فضای نامیدی را ایجاد و ترسیم کنند و نظام را در سراشیبی سقوط جلوه دهند.

آینده انقلاب از گذشته آن روشنتر است

* آینده انقلاب اسلامی را روشنتر از گذشته می دانم، انقلاب اسلامی همچون نظام نبوی در تنهایی و با نفراتی کم اما مخلص شکل گرفت و سرانجام با حضور گسترده مردم در سال ۵۷ به پیروزی رسید و همچنان که آینده نظام نبوی روشن بوده، انقلاب اسلامی ایران نیز که اسلام ناب محمدی را در جهان پر آوازه کرده است، آینده ای روشن خواهد داشت.

* وجود مشکلات و سختی ها را هزینه دینمداری و ارزش مدرای است، در طول تاریخ بشریت بهای ارزش مداری و دینمداری با مشکلات و سختی ها پرداخت شده است.

* به یاری خداوند و تکیه بر هفت عنصر امید تمامی توطئه ها و دروغ پردازی های دشمن نقش برآب است و دشمنان انقلاب اسلامی در واقع آب در هاون می کوبند.

* خنثی سازی ۶ کودتا بویژه کودتای نوژه از جمله عنایات خداوندی برای حفظ انقلاب اسلامی است، کودتای نوژه که یکی از خطرناک ترین این کودتاها بود با عنایت خداوندی خنثی و عوامل آن دستگیر شدند.

* شکست عملیات طبس را که آمریکا ماهها برای آن برنامه ریزی کرده بود، از دیگر عنایات خداوندی بود، اگربخواهیم عنصر عنایت خداوندی را در انقلاب اسلامی بیان کنیم کتاب قطوری نگاشته خواهد شد .

* راهپیمایی ۳۰ میلیونی و بی نظیر اربعین از دیگر جلوه های عنایات الهی است، این راهپیمایی که در سطح جهانی بی نظیر بود با مدیریت کامل مردمی و در نهایت بخشندگی و کرامت انجام شد؛ نشانه دیگری از امید و آینده روشن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 513458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟