امام جمعه آبدان : مسئولان توجه ویژه ای به کشاورزان آبدانی داشته باشند

به گزارش خبرنگار رکنا از آبدان ،حجت الاسلام محمود کارگر درخطبه های این هفته آبدان اظهار داشت :توجه به مشکل کشاورزان آبدانی وحمایت از صادرات گوجه فرنگی یکی از مصداق توجه به اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون دانست که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

وی با تاکید براینکه دغدغه کشاورزان دغدغه همه ما است افزود:مسولان توجه ویژه ای به کشاورزان بخش داشته باشند.

امام جمعه آبدان یادآور شد: درهفته گذشته جلسات خوبی با مجموعه های متعدد در آبدان داشتیم که بسیار امیدوار کننده بود و ما باید در کادر تشکیلاتی باید دوگانگی را کنار گذاشته و به وحدت و صمیمیت برسیم و دوگانگی ها گاهی عالی و نوش است و گاه ضعف و نیش است.

حجت الاسلام کارگر یادآور شد:دو قطبی سازی از جمله تکنیک های دشمن برای تاثیر گذاری مطلوب خود بر فکر ودل و اندیشه و عواطف واحساسات و تصمیمات در نهایت تغییر رفتارهایمان است و از این رو رهبر معظم انقلاب سالیان گذشته به ویژه در چند سال اخیر، بارها و بارها مسئولان ،نخبگان و مردم را از افتادن به این ورطه پرهیز داده وبا تغییر دو قطبی های کاذب ،دو قطبی های دروغین و سوغات بیگانه از آن یاد کرده اند .

امام جمعه آبدان درادامه بیان داشت :رهبر معظم انقلاب فرمودند :من انقلابی ام و باید درمقابل غیر انقلابی درداخل نظام ایستاد و انتظار می رود مسئولان در سطوح مختلف ،خود را انقلابی معرفی و از شفافیت آراء هراسی نداشته باشند.

وی درپایان افزود :الحمدالله در بخش آبدان برنامه ریزی خوبی برای ایام شهادت توسط محبان پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت صورت گرفته است که شایسته است با توجه به تعطیلی ایام شهادت ، حضوری حداکثری از مردم خوب و متدین آبدان را مانند گذشته شاهد باشیم و انشالله پیاده روی ولایت در روز شهادت امام رضا (ع) مورد توجه جوانان و نوجوانان؛ دانش آموزان و همه آحاد مردم و مسئولین قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 513144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟