دستگیری «زم» ضربه محکمی به دستگاه های اطلاعاتی دنیا بود

به گزارش رکنا، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های این هفته نماز جمعه شیراز با اشاره به دو مناسبت پیش رو بیان کرد: اول رحلت جانسوز حضرت محمد (ص) که در روز بیست و هشتم ماه صفر واقع می شود را در پیش رو داریم. این واقعه بزرگترین عذابی است که در عالم واقع شده است.

وی بیان کرد: حضرت علی(ع) فرموده اند هرچه قبل از این واقعه رخ داده بود از خاطر رفته و هرچه بعدش ایجاد شود نیز از خاطر می رود و ما باید توجه داشته باشیم که این روز را باید احترام کنیم و در این راستا توقع از جوانان بیشتر است.

وی افزود: هیئت ها باید در این روز حرکت کنند و این جلوه حرم سوم اهل بیت (ع) بودن شیراز در همین است و باید گفت تاثیر اجتماعی حرکت هیئت های عزاداری زیاد و ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در روز بیست و هشتم صفر از میدان شهرداری و چهارراه پانزده خرداد هیئت ها حرکت می کنند و امید دارم که از دو مسیر میادن شاهزاده قاسم و میدان غدیر نیز حرکت هیئت ها صورت گیرد و جوانان در این روز باید غوغا کنند.

آیت الله دژکام با اشاره به شهادت امام رضا(ع)، بیان کرد: باید این روز نیز در شیراز جلوه کند. برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد که در روز شهادت امام رضا(ع) خدمت برادر بزرگوارش عرض ادب ویژه شود.

وی گفت: دو کار بزرگ در طول هفته قبل انجام شد که چشم همه مومنان را روشن کرد که این دو کار را از انجام دهندگاش تقدیر می کنیم. در بعد اطلاعاتی و امنیتی یک شبکه ضد انقلابی به نام آمد نیوز که رئیسش مورد حمایت سرویس های اطلاعاتی چند کشور بود دستگیر شد که این قدرتمندی عزیزان اطلاعات و مجموعه سپاه پاسداران بود که قدرت خودشان را نشان دادند و ضربه محکمی به دستگاه های اطلاعاتی دنیا یز بود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه این بچه های سپاه و اطلاعات هستند که دارند فعالیت می کنند نه پنتاگون و سازمان سیاه که کارشان هیچ ارزشی ندارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در فناوری نیز پیشرفت چشمگیر وزارت دفاع در ساخت هواپیمای یاسین یک قدرت نمایی بود، افزود: قبلا یک دستگاه پروازی کوچک را ینز نمی توانستیم در ایران داشته باشیم اما الان هواپیمای آموزشی می سازیم که این حرکت ها ارزشمند است.

آیت الله دژکام ادامه داد: معلوم می شود ایرانی توان ارائه فناوری های مدرن را دارد و اگر در جاهایی لنگی می بینیم به این خاطر است که صاحبانش دارند کوتاهی می کنند وگرنه هرکجا هم می شود همینطور فناوری هایی را نشان داد تا جایی که دشمن نتواند تهدید کند که فلان فناوری را از شما می گیریم.

وی عنوان کرد: ما با تکیه بر لطف الهی و با عزم جدی خودمان این مسیر ها را طی می کنیم.

امام جمعه شیراز در ادامه سخنان خود با اشاره به بحث مشکلات آسیب های اجتماعی که در مجموعه شهر شیراز و به خصوص در مناطق بافت تاریخی شهر وجود دارد، بیان کرد: رفع این مسئله نیاز به همت همگانی دارد.

آیت الله دژکام گفت: مشکلات اجتماعی یک بخشی از آن به بحث اقتصادی برمی گردد یعنی از فقر است که فرد را به آسیب انداخته که باید همگان برای رفع مشکل کمک کنند، باید همگی کار کنند که جلوه شهر این نباشد که فقر و اعتیاد به فراونی دیده شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا شهرداری می تواند یک محور مهم باشد، عنوان کرد: در این رابطه با شهرداری صحبت شده و معاونت فرهنگی شهرداری باید میدان داری کنند و در عین حال سپاه و بسیج هم تا الان ورود کرده اند. این مجموعه ها را اگر استانداری کمک کند و مساجد نیز همت داشته باشند فعالیت های موثر صورت می گیرد.

امام جمعه شیراز گفت: یک مسئله این است که کار باید جهادی باشد تا تاثیر بگذارد، اما این نامه نگاری های بروکراتیک نتیجه بخش نخواهد بود.

آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام مهدی ترابی نیز گفت: در عین حال این نگاهی که این جوان ارزشمند فوتبالیست انجام داد، زبان گویایی بود. ما نیز به همه این عزیزانی که می خواهد مشکلات را رفع کنند می گوییم که به چارچوب هایی که رهبر معظم انقلاب تعیین می کنند نگاه کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: هیج راهی برای نجات کشور به جز مسیری که رهبری جلوی پای مسئولان گذاشته اند وجود ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 513084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟