اژه‌ای: رسیدگی سریع به پرونده‌های قضایی مهمترین مطالبه مردم است

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دستگاه قضایی خواهان رسیدگی جدی به پرونده هاست ،اما با امکانات موجود مقدور نیست، اظهار داشت: یکی از راه حل‌ها برای رفع مشکلات حوزه قضایی جلوگیری از ورود پرونده به این دستگاه است به طوریکه اگر امکان سازش و صلح وجود دارد باید از ظرفیت مردمی در این حوزه بهره گرفت.

وی با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی در جهان گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در گروه استقلال، خودباوری و توکل به خداوند متعال است.

معاون اول قوه قضاییه افزود: مردم ایران در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی توانسته‌اند در مقابل همه زیاده خواهان نظام سلطه با اقتدار ایستادگی و دشمنان را سرافکنده کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام سرور و سالار شهیدان است گفت: به برکت مجاهدت مسلمانان امروز ثابت شده که تنها اسلام نجات دهنده بشریت است.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: در جنگ اقتصادی دشمن باید از واحدهای تولیدی حمایت کرد و از ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشگیری و کاهش پرونده‌ها به دستگاه قضاییه بهره گرفت.

وی بیان کرد: وظیفه مهم ما در کنار مبارزه با فساد حمایت از رونق تولید، تمرکز در تقویت تولید داخلی، رفع موانع تولید، فراهم کردن زمینه خودکفایی در نیازمندی‌ها و مایحتاج عمومی مردم است.

معاون اول قوه قضاییه ایجاد اشتغال و خودکفایی را ۲ عامل مهم برای مقابله با توطئه دشمنان در جنگ اقتصادی ذکر کرد و افزود: امروز با همه‌ توانی که در اختیار داریم باید به رونق تولیدکمک کنیم.

وی خطاب به رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تاکید کرد : باید به طور قاطع و جدی با فساد برخورد کرده و تا می‌توانید دستگاه تحت مدیریت خود را حفاظت و صیانت کنید.

حجت السلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب و از زحمات حجت السلام ابراهیم حمیدی قدردانی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟