واکنش مجید انصاری به مشاجرات ۲ آیت الله سرشناس

به گزارش رکنا، مجید انصاری به مشاجرات ۲ آیت الله گفت : اگر قرار باشد از این جایگاه ادبیات نامناسب به جامعه پمپاژ شود، چه انتظاری از مردم عادی داریم؟

حجت الاسلام مجیدانصاری در باره کشمکش های بین آیت الله یزدی و آیت الله آملی لاریجانی گفت:به راستی تاسف خوردم از اتفاقات رخ‌داده ولی باید این موضوع را ابراز کنم که به عنوان طلبه‌ای کوچک و عضوی از جامعه حوزویان، به‌شدت رنج می‌برم از فضایی که در پی چنین اظهاراتی در کشور ساخته می‌شود.

وی اظهار داشت: در شرایطی که تمامی رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب و مخالفان نظام تمام تمرکز و توان خود را برای تخریب و کوبیدن روحانیت به کار گرفته‌اند و در پی سست کردن پیوند بین روحانیت و مرجعیت با عموم جامعه و مردم هستند، ما باید شاهد چنین ادبیات و اتهاماتی از سوی بزرگانی باشیم که طبیعتا باید بیش از هر فرد و گروه و دسته دیگری درصدد حفظ حرمت روحانیت و پایداری از میراث حوزه‌های علمیه باشند.

متاسفانه اظهارات بین آقایان یزدی و آملی لاریجانی و ادبیات به کارگرفته شده توسط آنان، دست‌آویز رسانه‌های بیگانه شده و قطعا روحانیت متعهد و فضلای حوزه را آزرده‌خاطر کرده است. به‌طوری‌که اگر حضرت امام امروز در بین ما بودند، فریاد «این تذهبون» را دوباره سر می‌دادند.

بنده واقعا نمی‌دانم آقایان (با این اقدامات‌شان) به کجا می‌روند و اعتبار مرجعیت و حوزه را به کجا می‌خواهند بکشانند. امیدواریم واکنش مراجع باعث شود که این نوع حوادث دیگر تکرار نشود. به هرحال روحانیت همیشه مرجع اخلاقی و فکری جامعه بوده است. اگر قرار باشد از این جایگاه پیام بداخلاقی و به کار بردن ادبیات نامناسب به جامعه پمپاژ شود، چه انتظاری می‌توان از مردم عادی و عموم جامعه داشت. بنده واقعا متاسفم، خیلی متاسفم.

 آقایان یزدی و آملی لاریجانی با کمترین توجهی به آثار این نوع برخوردها درخواهند یافت که باید این مساله را به‌طور جدی پایان دهند و از دامن زدن به این مشاجرات خودداری کنند چراکه تداوم این اقدامات لطمه‌ای اساسی به جایگاه نهادی که این افراد در آنها مشغول فعالیت هستند، می‌زند و علاوه بر آن، شخصیت این افراد را نیز با آسیب‌های جدی مواجه می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟