آیت‌الله موحدی کرمانی: به دولت هند درباره کشمیر اخطار می‌دهیم

به گزارش رکنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: دعا باید منبعث از عشق به خدا باشد.

وی با اشاره به روز عرفه افزود: این روز اختصاص به دعا دارد و در تمام سال تنها روزی که اختصاص به دعا دارد روز عرفه است و به قدری این روز بزرگ است که اگر کسی به دلیل گناهان بزرگش موفق نشده آمرزیده شود باید منتظر روز عرفه باشد.

آیت‌الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: تنبلی و زودرنجی از صفاتی است که باید تلاش کرد از انسان دور شود، زیرا اگر زودرنج باشیم تحمل سخن حق را نخواهیم داشت.

آیت‌الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها بعد از انقلاب به دلیل برخورد به جای بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری از آنان رنجیده‌ و از قطار انقلاب پیاده و حذف شده‌اند، چرا که افرادی زودرنج بودند، این در حالی است که طلحه و زبیر هم از اقدامات امیرالمؤمنین(ع) رنجیدند و علیه این امام بزرگوار شوریدند، ولی باید به نصایح اهلبیت که نباید زودرنج باشیم گوش داده و به آن عمل کنیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برکات مقاومت، گفت: رهبر معظم انقلاب تأکیدات زیادی را در مورد مقاومت در برابر دشمن و عدم تسلیم و ایستادگی داشته‌اند که موجب برکات زیادی شده است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل پیگیری مقاومت، همواره در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستادگی کرده و پیروزی‌های بزرگی را به دست آورده است که یکی از آنها حفظ انقلاب اسلامی است، این در حالی است که دشمنان فکر می‌کردند می‌توانند این انقلاب را صادر کنند، ما خداوند متعال به برکت ولایت، این انقلاب را حفظ کرده است، ضمن اینکه هیمنه آمریکا هم در دنیا از بین رفته است.

وی گفت: ایران موفق شده است پهپاد پیشرفت و رادارگریز آمریکات را که ارزش بالایی داشته ساقط کند، که این موضوع هم به برکت مقاومت حاصل شده است، همچنین به دلیل پیروزی از این موضوع، قدرت پهپادی ایران در تراز قدرت موشکی قرار گرفته است.

وی افزود: تقویت جبهه مقاومت در منطقه و کشورهای عراق، لبنان، سوریه، فلسطین، یمن و... و بازدارندگی آمریکا و هم‌پیمانانش در حمله نظامی به ایران بخش دیگری از دستاوردهای مقاومت است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟