مشاور ارشد پمپئو اخراج شد

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری پولیتیکو، "کرون اسکینر"، مدیر برنامه‌ریزی انسانی وزارت خارجه آمریکا و مشاوران ارشد مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور به خاطر استایل مدیریتی توهین‌آمیزش برکنار شد.

یک تن از مقام‌های وزارت خارجه آمریکا تایید کرد که دلیل اصلی برکناری و اخراج این زن، شیوه مدیریتی نامناسب و توهین‌آمیز وی بوده است.

یکی دیگر از مقام‌های وزارت خارجه آمریکا به پایگاه خبری پولیتیکو گفت، اخراج این مشاور چند روز پس از آن صورت گرفت که چند تن از کارمندان وزارتخانه تهدید کردند اگر وی اخراج نشوند، از سمت‌هایشان کناره‌گیری می‌کنند.

یکی دیگر از مقام‌های وزارتخانه گفت، اسکینر زبان تند و غیرحرفه‌ای در محل کار داشت و رفتارهای تلافی‌جویانه علیه کارمندان اتخاذ می‌کرد چون بر این باور بود که آنها دشمنانش هستند.

مصاحبه این مشاور ارشد پمپئو که اوایل سال جاری میلادی در کنفرانسی در واشنگتن صورت گرفت، انتقادهای زیادی به دنبال داشت؛ وی گفته بود درگیری تجاری و مسائل سیاست خارجی ایالات متحده با چین به این دلیل چشمگیر است چون نخستین باری است که آمریکا رقیب بزرگی دارد که اروپایی نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 494104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟