واکنش رئیس جمهور به تحریم ظریف

به گزارش رکنا ، رئیس جمهور با بیان اینکه تمام ارکان کاخ سفید از مصاحبه های ظریف می لرزد، گفت : هر روز می گویند آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران هستند اما وزیر خارجه اش را تحریم می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز به همراه همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت سفری یک روزه به تبریز داشت.

رئیس جمهور در حاشیه افتتاح چند پروژه عمرانی به تحریم ظریف از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: هرروز می گویند آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران هستند اما وزیر خارجه اش را تحریم می کنند.

وی افزود : این اقدام نشان می دهد دشمنان آنقدر عاجز شده اند که فرصت تفکر ندارند. اگر می خواهند مذاکره کننده جز وزارت خارجه مگر راه دیگری هست؟ او رییس دستگاه سیاست خارجی است.

 به گفته رییس جمهور کشور ، تمام ارکان کاخ سفید از مصاحبه های ظریف می لرزد.

روحانی افزود : قدرت وزیر خارجه، رییس جمهور و رهبر معظم انقلاب ما از کجاست؟ قدرت ما از مردم است.

رئیس جمهور در سفر خود به تبریز درباره وضعیت اقتصادی نیز گفت: تأثیر اقتصادی پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شوند، بسیار بالاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در ایام پایانی ماه مبارک ذی القعده و در آستانه‌ی ماه ذی الحجه، خداوند این توفیق را به ما داد تا میهمان مردم عزیز و دلاور آذربایجان شرقی، به ویژه تبریز باشیم.

وی افزود: پروژه‌های مصوب سفر سال گذشته به آذربایجان شرقی را در سفر امروز پیگیری می‌کنیم و وعده‌هایمان به مردم را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز افتتاح‌های بسیار مهمی داریم که از نظر میزان هزینه و اثرات اقتصادی‌اش تأثیر بسیار زیادی برای توسعه آذربایجان شرقی خواهد داشت که پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه آب، برق، پالایشگاه و ... است و امیدواریم برای مردم استان خیر و برکت داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟