حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی صبح امروز در مراسم اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیروهای مسلح که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی که در مکتب قرآن تربیت شده است کشور را از زیر بار ظلم نجات داد. امام در شریعت مقدس تربیت شد و انقلابی را حاکم کرد که هنه ما را از زیر بار طاغوت نجات داد و از لعنت و نفرین الهی نجات داد و به برکت قرآن امروز صدای ملت ایران و مردمان عالم بلند است و استکبار قطعا در برابر اراده مستضعفان عالم تسلیم خواهد شد.

وی ادامه داد: جنگی اصلی ما با غرب جنگ گفتمانی است و ما برنامه های آنها را با مشکل مواجه کردیم و این ندای قرآن بود که مستکبرین را مایوس کرد. ما بودیم که استکبار را ناامید کرده و شکست دادیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: هزاران بار خدا از وجود نعمت رهبری و حاکمیت الهی شکر می کنیم. امروز نیروهای مسلح ما نیروی قرآنی هستند و این تمسک به قرآن و عترت ملت ایران از زیر بار طاغوت نجات یافت.

ادیانی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح ما با قدرت در برابر دشمنان ایستادگی می کنند و قطعا همه توطئه های آنها خنثی خواهد شد.

وی درباره برخورد با موضوع بدحجابی گفت: نظام جمهوری اسلامی به دنبال نجات همه مردم ایران است و پلیس اقدامات خود در خصوص برخورد با بدحجابی را با رویکرد نجات مردم از آتش جهنم انجام می دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟