نتانیاهو: ارتش آماده مقابله با ایران است

به گزارش رکنا، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش این رژیم آماده مقابله با ایران است.

نتانیاهو در سخنانی در دانشکده امنیت اسرائیل با انتقاد از برجام گفت که در زمان امضای این توافق او تنها مخالف توافق بوده است.

نتانیاهو تنها نتیجه برجام را ایجاد روابط حسنه و مستحکم تل آویو با کشورهای بزرگ عربی عنوان کرد.

نخست وزیر جنجالی رژیم صهیونیستی در ادامه در ارتباط با برجام مدعی شد: من مجبور شدم به تنهایی علیه توافق هسته‌ای بجنگم. من مجبور شدم به تنهایی با همه قدرت‌ها و علیه رئیس جمهور آمریکا بجنگم و حتی به کنگره آمریکا رفتم.

نتانیاهو همچنین با اشاره به این که ایران قصد نابودی اسرائیل دارد، مدعی شد که توافق برجام راه ایران را به سوی سلاح اتمی هموار کرد و میلیاردها دلار را به ایران بخشید.

اظهارات ضدایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک روز پس از آن صورت گرفته که سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت سیزدهمین سالگرد شکست صهیونیست‌ها در جنگ لبنان اظهار داشت: اگر قبلاً اعلام شده بود که می‌توانیم جنوب حیفا را هدف قرار دهیم ولی امروز می‌توانیم بگوییم که اگر اسرائیل پایگاهی نظامی در ایلات بسازد نیز هدف موشک‌های مقاومت هستند و در این صورت موجودیت صهیونیست‌ها با خطر جدی روبرو خواهد شد.

در همین ارتباط نیز روزنامه معاریو در گزارش خود از سخنان دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که حزب الله قادر است هر نقطه از اسرائیل را هدف قرار داده و حزب الله قصد دارد در جنگ آتی، خود را به بندر ایلات برساند. یکی از جملاتی که این روزنامه عبری زبان به نقل از سید حسن نصر الله منتشر کرد جمله «هر نوع جنگی توسط اسرائیل آن را در آستانه نابودی کامل قرار خواهد داد» بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟