نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان رونمایی شد

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، در آستانه سی‌ونهمین سالگرد تاسیس شورای نگهبان، نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان ظهر امروز شنبه ۲۲ تیر با حضور دکتر کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان رونمایی شد.

همچنین سامانه پیامک خبری شورای نگهبان، به منظور سهولت در دسترسی به اخبار این نهاد برای مسئولان و اصحاب رسانه مرتبط با حوزه خبری شورای نگهبان به صورت رسمی راه‌اندازی شد.

در نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان به آدرس https://www.shora-gc.ir/بخش‌هایی همچون سامانه جامع نظرات شورای نگهبان از زمان تأسیس تاکنون، صفحه معرفی اعضا، صفحه اخبار انطباق قوانین، صفحه مجزا برای دبیر و سخنگوی شورای نگهبان، اخبار انتخابات و قانون اساسی سایر کشور‌ها در دسترس مخاطبان قرار دارد.

در این سایت، همچنین صفحه‌ای برای "دریافت نظرات مخاطبان" درنظر گرفته شده تا مخاطبان بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را به شورای نگهبان منتقل کنند. قرار است که نظرات مخاطبان در آینده نزدیک دسته بندی شده و بررسی شود.

همچنین در آستانه سی‌و‌نهمین سالگرد تأسیس شورای نگهبان و در حاشیه نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان، نمایشگاهی از تاریخچه، ساختار، صلاحیت‌ها و وظایف شورای نگهبان و نحوه بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و تصاویری ناب از تاریخ شورای نگهبان و تصاویر اعتبارنامه‌های روسای جمهور پیشین، به نمایش گذاشته شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟