امیر پوردستان: کوچک‌ترین تعرض دشمن ‌به ایران ‌با پاسخ محکم نیروهای مسلح روبه‌رو می‌شود‌

به گزارش رکنا امیر احمدرضا پوردستان در یادواره شهدای روستای ویریج اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی برای آمریکا شوک سیاسی بود و سبب شد آمریکا در همه محاسبات دچار مشکل شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش بابیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا به‌صورت دوقطبی اداره می‌شد،افزود: آمریکا و شوروی فاتحان جنگ دوم جهانی بودند و دنیا رابین خود تقسیم کرده و نصف کشورها برای آمریکا و نصف دیگر برای شوروی بود، ایران نیز از مستعمرات آمریکا بود و همه مقدرات کشور به دست آمریکایی‌ها بود و مستشاران آنها در کشورمان حضور داشتند.

امیر پوردستان ادامه داد: نگرانی اصلی آمریکا این نیست که با پیروزی انقلاب اسلامی امتیازات خود در ایران را از دست داده ‌بلکه انقلاب اسلامی با خود ادبیات جدید نظیر استقلال، آزادی، حکومت دینی،مردم سالاری و ولایت فقیه را آورده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشورهای منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده است، ابراز کرد: کشورهای دیگر نیز قصد قیام علیه آمریکا را دارند به همین دلیل فردای پیروزی انقلاب اسلامی،آمریکا حرکت‌های خود برای مقابله با کشورمان را انجام داد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ریشه در قیام امام حسین(ع) دارد و کشورهای دیگر را بیدار کرد، آمریکا براین اساس کشور را تحریم کرد و همه مسیرهای اقتصادی را بر کشورمان بست.

امیر پوردستان با اشاره به دوران سیاه رژیم پهلوی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی هیچ چیزی در کشور تولید نمی شود و در صنعت پیکان تولید می‌شد که آن هم از انگلستان می آمد.

وی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا در ضعیف‌ترین دوران خود است، افزود: با مقاومت ملت ولایت‌مدار دشمن از اهداف خود دور ماند ولی دست‌بردار نیست و توطئه‌های خود را دنبال می‌کند، فرهنگ انقلاب اسلامی به بیرون از مرزها رفته و کشورهای شمال آفریقا و آمریکای جنوبی را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر کشوری بخواهد تعرضی به ایران اسلامی داشته باشد با پاسخ محکم نیروهای مسلح روبه‌رو می شود، نسل جوان این موضوع را بدانند که امروز پرچم در دستان آنهاست و شهدا این پرچم را به شما دادند.

امیر پوردستان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: شهدا حاضر و ناظر هستند و روحشان حضور دارد و متوجه می شوند، نسل جوان باید بداند که پرچم در دست آنها است ولی پرچم داری کار بسیار سختی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟