رسانه ملی توانست تلاش آمریکایی‌ها علیه ایران را شکست دهد

به گزارش رکنا، علی عسگری در همایش مدیران مراکز صدا و سیما اظهار داشت: آمریکایی‌ها برنامه‌هایی برای برهم زدن نظام اسلامی داشتند که رسانه ملی با نقش مهم و تاثیرگذار خود توانست تلاش آمریکایی‌ها را نقش بر آب کند و شکست دهد.

وی افزود: از اقدامات تاثیرگذار رسانه‌ها می‌توان به ۱۳ آبان، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به ویژه ۲۲ بهمن اشاره کرد.

رئیس رسانه ملی با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی توسط موشک ایرانی گفت: در سال ۹۷ آمریکایی‌ها با شکست در توطئه‌های خود فشار را بر نظام اسلامی در اقتصاد بیشتر و تهاجمات را افزایش داده و سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران پیاده کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه‌های استانی به ویژه سیمای مراکز استان‌ها تصریح کرد: رسانه‌های استانی به خاطر ارتباط نزدیک با مردم نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ مقاومت دارند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم باید حضوری پرنگ و باشکوه در انتخابات پیشرو داشته باشند گفت: مدیران مراکز با فعالیت بیشتر در زمینه انتخابات تلاش خود را در معرفی و نقش مهم مجلس افزایش دهند تا شاهد انتخاباتی با کیفیت و عدالت کامل باشیم.

تبیین مهم‌ترین رویکرد‌های رسانه ملی تا پایان امسال

معاون امور استان‌های رسانه ملی نیز گفت: نزدیک‌تر کردن مردم به معارف اهل بیت علیهم السلام، تحقق شعار سال و انتخابات از مهم‌ترین رویکرد‌های رسانه ملی است.

علی دارابی با بیان اینکه مسئله تحقق رونق تولید به عنوان شعار سال یکی از مهم‌ترین تلاش‌های رسانه ملی است، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال نیز از دیگر مسائل مورد توجه رسانه ملی است.

دارابی با بیان اینکه هدف اصلی ما مشارکت گسترده و حضور حداکثری مردم در انتخابات است که همه برنامه‌ریزی‌ها در این باره انجام شده است، تصریح کرد: البته ما در کنار آن برای برگزاری انتخاباتی با‌شکوه، رقابتی، امن و قانونی به نهاد‌های نظارتی و دستگاه‌های اجرایی نیز کمک می‌کنیم.

معاون صدا و سیمای کشور گفت: ما امسال در کنار این‌ها جشنواره پویا نمایی تلویزیونی کشور و کار‌های عروسکی در کرمانشاه و همچنین جشنواره تولیدات مراکز به میزبانی خراسان شمالی را داریم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟