دستور ویژه رییس جمهور برای رسیدگی به مشکلات مرزی

سردار قاسم رضایی، در جلسه شورای عالی عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا که با حضور رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مرزبانی نیروی انتظامی در حال طی کردن مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در این راه، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به شرایط سخت خدمتی و جغرافیایی مرزبانان در حراست از مرزهای کشور، افزود: اقدامات بسیار مطلوبی در مرزها صورت گرفته و همواره شاهد ایثارگری مرزبانان غیور ایران اسلامی هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اجرای راهبردها و رویکردهای مرزبانی در مرزها، تصریح کرد: امسال در همه راهبردها، شعار مرزبانی «من یک انقلابی ام» جاری است تا به مرزبان درتراز انقلاب اسلامی که تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌باشد، برسیم.

سردار رضایی با اشاره به بازدید اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از مرزها، بیان کرد: گزارشی از کمبود امکانات، مشکلات و وضعیت مرزهای کشور توسط این اعضا به عرض رئیس جمهور رسیده که ایشان دستورات ویژه را برای رسیدگی به مشکلات مرزها صادر کرده اند.

وی ادامه داد: از عنایات ویژه سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برای اعزام روحانی به مرزها تشکر می‌کنم چرا که اعزام روحانیون به این مناطق، باعث ایجاد روحیه معنوی در مرزبانان می‌شود.

سردار رضایی اقدامات فرهنگی در مرز را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: اجرایی کردن برنامه‌های فرهنگی در مرز، مستلزم ایجاد کمیته‌های فرهنگی است که باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 483148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟