رئیس پیشین موساد: اسرائیل در برابر ایران تنها است

به گزارش گروه سیاسی رکنا ، «دنی یاتوم» رئیس پیشین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» ضمن اذعان به توانایی نظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت که تل‌آویو در برابر تهران تنها است.
یاتوم روز سه شنبه در گفت‌وگو با روزنامه «جروزالم پست» ضمن اشاره به عقب‌نشینی و خروج نظامیان آمریکایی از منطقه غرب آسیا، توضیح داد علی‌رغم اینکه واشنگتن از حمایت از تل‌آویو دم می‌زند، اما آنها در برابر تهدید‌های نظامی ایران تنها هستند.
وی با بیان اینکه آمریکا قبلا در عراق، سوریه و افغانستان تعداد زیادی نظامی داشت اما اکنون همه آنها را عقب کشیده، گفت حتی حرف‌های اخیر آمریکایی‌ها مبنی بر اعزام 1500 نظامی و ناو هواپیمابر به منطقه نیز دقیق نبوده و هیچکدام از آنها هنوز به منطقه نرسیده‌اند.
رئیس پیشین موساد ضمن اشاره به اینکه حتی اگر آن نیروهای آمریکایی هم به منطقه بیایند، فقط قرار است از منافع ایالات متحده محافظت کنند، افزود: «اسرائیل اما باز هم به تنهایی باید با تهدیدات نظامی متداول ایرانی‌ها، از سوی سوریه و حزب‌الله و همچنین تهدید هسته‌ای آتی، مقابله کند».
ابراز نگرانی این صهیونیست در حالی است که نشریه «وال استریت ژورنال» روز گذشته با نقل نگرانی یک مقام نظامی آمریکایی از قدرت موشکی ایران، نوشته بود: «آیا ما در جایگاهی هستیم که با شلیک یکصد موشک بالستیک در هشت نقطه مواجه شویم؟»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟