ترامپ: اکنون نیازی به ارسال سربازان بیشتر به خاورمیانه وجود ندارد

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از اسپوتنیک ، رئیس جمهور آمریکا اعلام نمود که می تواند سربازان بیشتری را به خاورمیانه بفرستد، اما تاکنون نیازی به این کار نمی بیند. 
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، گفت که نمی خواهد نیروهای تکمیلی را به خاورمیانه بفرستد، اما در صورت لزوم آماده است این سربازان را به منطقه اعزام نماید.
پیش از این، آسوشیتد پرس، با اشاره به منابع آگاه خود گزارش داد که پنتاگون به طرح کاخ سفید برای ارسال 10،000 نیرو بیشتر به خاورمیانه در برابر تنش با ایران رای می دهد.
ترامپ، روز پنجشنبه در کاخ سفید گفت: "من فکر نمی کنم که ما نیاز به ارسال نیروی بیشتر داشته باشیم. اگر لازم باشد، قطعا نیروهای خود را ارسال خواهیم کرد. ایران یک بازیکن بسیار بد و خطرناک است".
وی گفت: "خواهیم چه اتفاقی با ایران خواهد افتاد. ما می توانیم سربازان بیشتری را به خاورمیانه بفرستد، اما تاکنون نیازی به این کار نمی بیند". 
گفتنی است؛ روابط ایران و امریکا دچار بحران جدیدی شده است. روابط واشنگتن و تهران پس از بیانات اخیر مقامات جمهوری اسلامی درباره متوقف کردن برخی از اقدامات در چارچوب برجام متشنج تر شده است. دیرتر حسن روحانی ، رئیس جمهور ایران 60 روز به کشورهای اروپایی عضو برجام مهلت داد تا طی این مدت تعهدات بانکی و نفتی خود در برابر جمهوری اسلامی ایران را اجرا کنند. روحانی نامه هایی با این موضوع را برای رهبران بریتانیا، فرانسه، آلمان، روسیه و چین نوشت. در این راستا آمریکا ناو ابراهیم لینکن را به خلیج فارس ارسال نموده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟