استیضاح سلطانی‌فر به صحن علنی مجلس رفت

به گزارش گروه سیاسی رکنا ، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دستورکار کمیسیون قرار داشت.
وی افزود: پس از طرح سوالات توسط نمایندگان استیضاح‌کننده و پاسخ وزیر درنهایت بنا بر این شد تا گزارش استیضاح برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارسال شود.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ادامه این جلسه ۴ فقره سوال از وزیر ورزش و جوانان نیز مطرح شد که در دو مورد آن سیدناصر موسوی لارگانی و محمدصادق حسنی نمایندگان فلاورجان و رشت از پاسخ وزیر قانع نشدند.
ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: در دو مورد دیگر نیز بیت‌الله عبداللهی نماینده مردم اهر و نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به ترتیب یک ماه و دو هفته به وزیر فرصت دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟