دولتمردان جدی تر با مشکلات اقتصادی مبارزه کنند

 امام جمعه شهرستان فردیس گفت: دولتمردان باید به صورت جدی تر با مشکلات اقتصادی کشور مبارزه و مقابله کنند.

 حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران و مسئولان کشور افزود: مجلس، قوه قضاییه و قوه اجرایی این نصیحت ها و حرف ها را گوش کنند چراکه بارها این فرمایشات توسط مقام معظم رهبری بیان شده است .

وی گفت: تاکید رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و مدیریت و برنامه ریزی برای اقتصادی کشور و معیشت مردم باید جدی تر گرفته شود.

امام جمعه فردیس بیان داشت: در بحث درمان اقتصاد بیمارکشور باید مجلس و دولت جدی تر ورود کنند.

وی افزود: موضوع نظارت بر واردات، صادرات، قاچاق کالا، برخورد با گران فروشی و احتکار از مواردی است که بارها بر آنها توسط رهبری معظم انقلاب تاکید شده است.

امام جمعه فردیس در بخش دیگر سخنان خود به دشمنی هایی آمریکایی ر علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها این همه هیاهو،سروصدا به راه انداختند لیکن مقام معظم رهبری فرمودند مطمئن باشید بحث جنگ در کار نیست.

خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس گفت: ایران آغازگر جنگ نخواهد بود و آمریکایی ها می دانند که جنگ به صلاحشان نیست ولی یک عده ای در داخل کشور به این مسائله دامن می زنند.

وی بیان داشت : هرچند آمریکایی ها ناو به خلیج فارس اعزام کردند اما ایران از مواضع برحق خود در زمینه برجام عقب نشینی نکرد و ترامپ هم اعلام کرد که ما به دنبال جنگ نیستیم.

وی بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره با آمریکا سم مضاعف است و هیچ آدم با غیرتی در کشور پیدا نمی شود در این شرایط که آنها برای ماخط و نشان می کشند با آنها سر میز مذاکره بشینیم تا خواسته های خود را بر ایران تحمیل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در ماه مبارک رمضان به فکر مستمندان و محرومان جامعه باشیم به اندازه وسع و توان از دیگران دست گیری کنید.

امام جمعه فردیس بر صرفه جویی در مصرف آب ، برق ، گاز و سایر منابع کشور تاکید کرد و افزود: سرانه مصارف کشورما نسبت به سرانه جهانی در تمام بخش ها بالا است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟