بهانه جویی های آمریکا و استکبارجهانی تمام شدنی نیست!

به گزارش گروه سیاسی رکنا ، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: ملت ایران با وحدت و بصیرت در مقابل این زیاده خواهی ها ایستاده اند و با سربلندی از آرمان های این نظام و انقلاب پاسداری و صیانت می کنند.
وی خدمت به مردم را اصلی ترین وظیفه مسئولین دانست و تصریح کرد: تکریم شایسته ارباب رجوع و احترام به مردم باید در اولویت رفتاری مدیران و کارکنان باشد.
امام جمعه روانسر تاکید کرد: بر اساس شرع و اخلاق و قانون همه باید به طبیعت احترام بگذاریم و منابع طبیعی یکی از سرمایه‌های ملی است که مردم به عنوان مهمترین متولیان حراست از منابع طبیعی نقش بسزایی را در حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی بر عهده دارند.
ماموستا غفوری ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اضافه کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای تهذیب نفس و مغفرت و بخشش است که باید از فیوضات و برکات این ماه بیشترین بهره را ببریم.
وی ادامه داد: ماه رمضان ماه نزول قرآن، ماه عبادت و بندگی است و شایسته است حرمت این ماه مبارک که از شریف ترین ماههای سال است نگه داشته شود. 
خطیب جمعه روانسر تمسک به قرآن کریم، تدبر و تعقل در آیات شریفه آن و پیروی از شریعت دین مبین اسلام مایه نجات و رستگاری مسلمانان است.
غفوری با بیان اینکه اخلاص عمل و تقوای الهی بهترین توشه برای آخرت است اظهار کرد: اینکه پایبندی به تقوا، دین‌داری و اجرای تعالیم اسلامی و دستورات دینی ضامن سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟