تحریم ها و افزایش گردشگران خارجی در ایران

به گزارش رکنا به نقل از اسپوتنیک، برای سومین بار نمایشگاه بین المللی صنعت حلال Russia Halal Expo در روسیه افتتاح شد. طبق معمول اکثر شرکت کنندگان آن از روسیه بودند. در این نمایشگاه می شد طیف وسیعی از کالاها و خدمات از مواد غذایی گرفته تا حمل و نقل را دید که گواهی حلال دریافت کرده بودند.
در بین غرفه های خارجی، نمایندگان صنعت توریسم ایران نیز حضور داشتند. شرکت نوپای ایرانی Persepol در کازان ثبت شده است و دیدن ایران از نگاهی دیگر را به روس ها پیشنهاد می دهد. رئیس شرکت شرح داد که روس ها تا چه اندازه به دیدن ایران علاقه مندند و اینکه در شرایط تحریم های شدید آمریکا، صنعت توریسم در ایران دچار تغییر شده است.
وی در خصوص گردشگرانی که از ایران دیدن کرده اند گفت که تا کنون کسی را نداشتیم که از تورها ناراضی بوده باشد و علت این امر هم اینست که هدف اصلی ما تنها معرفی ایران است نه بحث سودآوری. به صورت کلی ایران کشور جالبی برای توریست‌ها محسوب می‌شود زیرا به عنوان مثال از لحاظ آب و هوایی گردشگران می‌توانند در استان اردبیل اسکی بازی کنید و تنها با یک ساعت پرواز در جزیره کیش آفتاب بگیرند و شنا کنند.ایران کشوری است که گردشگر می تواند بطور همزمان در 4 فصل قرار داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟