پیام ارتش برای ملت‌های همسایه صلح و دوستی است

امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز امروز - شنبه - در دیدار فرماندهان و یگان‌های ارتش مستقر در خراسان‌جنوبی با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: ملت ایران در همه صحنه‌های خطر و فراز و فرودها با پیروی از ارشادات رهبر انقلاب اسلامی موفق بوده‌اند.
فرماندهی ارشد آجا در خراسان‌جنوبی بیان کرد: پیام ارتش و جمهوری اسلامی ایران برای ملت‌های همسایه پیام صلح و دوستی است اما فرزندان ملت ایران در ارتش در مقابل بدخواهان چون مشتی آهنین هستند.
پرویز با اشاره به اینکه وجود ارتش برای ملت ایران مایه دلگرمی و آرامش است، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اندیشه خودکفایی در میان ارتشیان رشد پیدا کرد که ثمره آن را در طراحی، ساخت و بهره‌برداری انواع سلاح‌های بومی می‌توان دید.
وی افزود: امروزه در حالی در ساخت انواع سلاح‌های سبک، خمپاره انداز، سامانه‌های موشکی، شناورهای مدرن و فوق مدرن، ناوهای جنگی و زیردریایی به خودکفایی رسیده‌ایم که قبل از انقلاب جز مونتاژ چند سلاح چیز دیگری در حوزه دفاع تولید نمی‌کردیم.
فرماندهی ارشد آجا در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروزه مسئولیت همگان سخت شده است، گفت: سخت‌تر شدن مسئولیت از آنجا ناشی می‌شود که دشمن با فریبکاری و خدعه قصد رسیدن به هدف را دارد.
پرویز با تبیین شعار سال در زمینه رونق تولید اظهار کرد: بی‌شک توجه به مؤلفه مهم رونق تولید موجب اشتغال‌زایی، افزایش ارزش پول ملی و کاهش تعطیلی کارخانه‌ها می‌شود.
وی یادآور شد: قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی توسط استکبار جهانی نشان‌دهنده نهایت خباثت آمریکا علیه ملت ایران است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 469138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟