به گزارش رکنا، حجت‌السلام احمد سالک، درباره دستور رئیس‌جمهور مبنی بر بازشدن آب زاینده‌رود در فروردین‌ماه،گفت: ۱۹۵ میلیون متر مکعب آب پشت سد وجود داشت که با نظر صنف کشاورزان و خود کشاورزان حدود ۷۰ میلیون متر مکعب آن در بهمن‌ماه رها و به مدت ۲۰ روز در رودخانه جاری شد تا مورد مصرف کشاورزان واقع شود.

وی افزود: به تعبیر کشاورزان قرار است که در دو مرحله دیگر اسفند ماه و سال آینده برای برداشت، آب باز شود، اما این به شرطی است که سقف آب به میزان مطلوبی برای رهاسازی برسد تا برای استفاده دوم و سوم کشاورزان جاری شود.

حجت‌السلام احمد سالک درباره دستور رئیس‌جمهور مبنی بر بازشدن آب زاینده‌رود در فروردین‌ماه، اظهار داشت: ۱۹۵ میلیون متر مکعب آب پشت سد وجود داشت که با نظر صنف کشاورزان و خود کشاورزان حدود ۷۰ میلیون متر مکعب آن در بهمن‌ماه رها و به مدت ۲۰ روز در رودخانه جاری شد تا مورد مصرف کشاورزان واقع شود.

وی افزود: به تعبیر کشاورزان قرار است که در دو مرحله دیگر اسفند ماه و سال آینده برای برداشت، آب باز شود، اما این به شرطی است که سقف آب به میزان مطلوبی برای رهاسازی برسد تا برای استفاده دوم و سوم کشاورزان جاری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟