به گزارش رکنا به نقل از المنار، شبکه یازده تلویزیون رژیم صهیونیستی شب گذشته مستندی ویژه درباره شخصیت سید حسن نصرالله پخش کرد که در آن شماری از مقامات و کارشناسان صهیونیست به قدرت دبیرکل حزب‌الله و اشراف او بر مسائل منطقه اذعان می‌کنند.

کارشناسان و مقامات سابق صهیونیست در این مستند به بیان نظرات خود درباره شخصیت سید حسن نصرالله پرداخته‌اند. این افراد همگی بر صلاحیت ویژه وی اتفاق نظر داشته، نادیده گرفتن و کوچک شمردن این مسئله را غیرممکن دانسته و دبیرکل حزب الله لبنان را بزرگترین تهدید برای اسرائیل توصیف کرده‌اند.

مسئولان رژیم صهیونیستی همچنین در این مستند اذعان کرده‌اند که تمامی سخنرانی‌های سید حسن نصرالله فورا به تیترِ یک رسانه‌های عبری‌زبان این رژیم تبدیل می‌شود.

یکی از ژنرال‌های رژیم صهیونیستی در این مستند می‌گوید: در میان تمامی سران عرب هیچ فردی همچون سید نصرالله تاریخ اسرائیل را نخوانده و آن را درک نکرده است. کسی که در سال ۲۰۰۰ به عنوان فرد پیروزی که توانست اشغالگران را طرد کند در برابر جهان عرب ظاهر شد و به جایگاهی رسید که پیش از آن هیچ گروهی در جهان نتوانسته بود به آن دست یابد.

ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز در این مستند می‌گوید رژیم صهیونیستی در دام رسانه‌ای سید حسن نصرالله افتاده است و رسانه‌های دشمن در سال ۲۰۰۶ با پخش سخنرانی‌های وی به اشتباه افتادند. او گفت: در دام رسانه‌ای نصرالله افتادیم و پخش سخنرانی‌های وی در سال ۲۰۰۶، اشتباه بود، گویا وی وزیر خارجه و رئیس کابینه ماست. همین موضوع به نصرالله اجازه داد شک در میان ما ایجاد کند.

وی افزود: شیوه عقب‌نشینی آشفته و بی‌هدف ما از لبنان در سال ۲۰۰۰، اساس سخنرانی «خانه عنکبوت» نصرالله بود.

همچنین برخی از کارشناسان صهیونیستی در این مستند اذعان کرده اند سید نصرالله در سخن از میدان‌های درگیری روش‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای بسیاری را ابداع کرده و در میان گروه‌های مختلف حزب الله، صدر نشین عرصه رسانه‌ای است.

این کارشناسان در اظهارات خود تاکید می‌کنند سید حسن نصرالله، رهبری نیست که پسرش را به دانشگاه‌های خارجی بفرستد، بلکه او را به میدان نبرد می‌فرستد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟