به گزارش رکنا، سردار قاسم رضایی در مراسم تشییع شهدای حادثه اخیر "بلایای طبیعی" در میرجاوه، اظهار کرد: خدا را شاکرم که به ما توفیق داد تا در جوار این شهدای گرانقدر حضور پیدا کنم؛ جایگاه شهید بسیار بالا و با ارزش است.

وی با بیان اینکه راهی که این شهدا طی کرده اند همان راهی است که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره کرده است، گفت: این عزیزان، جانشان را در راه حفظ نظام اسلامی فدا کرده اند.

سردار رضایی با اشاره به تهدیدات و دسیسه‌های دشمنان، افزود: مرزبانان غیور و غیرتمند عزیزمان با رشادت و از خودگذشتگی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند؛ انقلاب با وجود همین شهدا ادامه پیدا خواهد کرد و به لطف خدا پیروز خواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: امروز همرزمان من در شمال غرب کشور با وجود برف و سرمای شدید از کیان این کشور حراست و پاسداری و در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند و امنیت را به مردم می‌بخشند.

سردار قاسم رضایی در باره جایگاه شهدا تاکید کرد: شهدا مجاهدین فی سبیل الله هستند و شهادت این سه شهید بزرگوار را به خانواده آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، چرا که که فرزندشان را نثار انقلاب اسلامی کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟