واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهور به استعفای ظریف

به گزارش رکنا، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رییس جمهور در واکنش به خبر استعفای ظریف گفت: بنده خوزستان هستم و آقای ظریف را ندیدم تا جزئیات این استعفا را بپرسم و این خبر را از رسانه‌ها شنیدم. همچنین موضوع پذیرفتن و نپذیرفتن استعفا در صلاحیت رئیس جمهور است و در صلاحیت من نیست.

در سفر امروز خود به اهواز در دیدار با آیت‌الله شفیعی، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه دولت نمی‌تواند به تنهایی از تحریم‌ها عبور کند، گفت: آمریکایی‌ها از هر ابزار و وسیله‌ای استفاده می‌کنند تا شرایط بر ایران سخت‌تر شود.

وی بیان داشت: من به وکالت و نیابت از آقای رییس جمهور به محضر آیت الله شفیعی رسیدم تا سلام رییس جمهور را به شما برسانم.

امیری تصریح کرد: فشار کار روی اعضای دولت بسیار زیاد است و عمده وقت دولت برای بحث‌های معیشتی و اقتصادی و کم کردن آثار تحریم‌ها است.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رییس جمهور اذعان داشت: آمریکایی‌ها از هر ابزار و وسیله‌ای استفاده می‌کنند تا شرایط بر ایران سخت‌تر شود، تحریم‌ها به شکلی است که از بحث دولت‌ها عبور کرده و آمریکایی‌ها مستقیما با شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات تماس می‌گیرند تا با ایرانی‌ها کار نکنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مقاومت مردم و لطف خداوند بوده است که تا کنون توانسته ایم از شرایط سخت عبور کنیم و همه با همت مردم در ادامه نیز از این شرایط سخت عبور می‌کنیم.

حسینعلی امیری در ادامه گفت: عبور از این شرایط نیاز به همدلی و همراهی دارد و همه باید به دولت کمک کنند، زیرا دولت نمی‌تواند به تنهایی از تحریم‌ها عبور کند. همه باید تلاش کنند تا بتوانیم با همراهی یکدیگر از این تحریم‌ها عبور کنیم.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رییس جمهور اظهار داشت: دشمنان مرتب داخل کشور را رصد می‌کنند و وقتی امید و اعتماد مردم را ببینند، قطعا نا امید می‌شوند.

امیری بیان کرد: دشمنان فکر می‌کردند که ایران به چهلمین سال انقلاب خود نمی‌رسد، اما حضور مردم نشان داد که دشمنان سخت در اشتباه هستند و کنار انقلاب خود ایستاده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟