به گزارش رکنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات قضایی آمریکا برای 18 نفر از اعضای باند برتری جویان سفید پوست به خاطر ارتکاب اقدامات جنایتکارانه کیفرخواست صادر کردند.

براساس کیفرخواست دادگاه فدرال آمریکا، 18 نفر از اعضای باند تبهکار برتری جویان سفیدپوست به اخاذی، همدستی در قاچاق مواد مخدر و آدم ربایی متهم شدند.

براساس اظهارات مقامات قضائی تالسا در ایالت اوکلاهما، این متهمان از اعضای گروه تبهکار" برادری جهانی آریایی" هستند که به باند خشن موسوم به " فقط سفیدها" شناخته می شوند. این گروه تبهکار در زندان های اوکلاهما تشکیل و از ابتدای سال 2005 تاکنون مرتکب شش فقره قتل شده اند.

به موجب کیفرخواست مقامات قضائی فدرال آمریکا، اعضای این باند تبهکار به همراه 36 نفر دیگر از همدستان خود که کیفرخواست آنان هنوز صادر نشده است به سوداگری قرص های روان گردان و مواد مخدر، حمله و آدم ربایی با هدف ارعاب دیگران و کشتار رقبا و دستکم یک فقره سرقت خودرو با سرنشین متهم شده اند.

مقامات قضائی اوکلاهما اعلام کردند، اتهامات مربوط به قاچاق مواد مخدر هفته گذشته علیه گروهی از افراد برتری جویان سفید پوست که در آرکانزاس اتفاق افتاده است، ارتباطی به صدور این کیفرخواست ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟