به گزارش رکنا، فریدون همتی در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در بندرعباس در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز در سالروز چهل سالگی انقلاب خیل عظیم جمعیت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خیابان آمدند که نشانه معرفت مردم نسبت به انقلاب و آرمان‌هایشان است.

وی اظهار کرد: مردم با حضور حماسی خود نشان می‌دهند راهی که انتخاب و برای آن انقلاب کردند بر اساس معرفت بوده و ادامه حفظ آن براساس معرفت است.

همتی با بیان این‌که ملت غیور ایران راه انقلاب اسلامی را راه خدایی می‌دانند و فارغ از ضعف‌ها با ایمان پای اعتقادات خود ایستادند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که دستی بالاتر از همه دست‌ها حضور دارد و انقلاب را از دشمنی دشمنان حفظ کرده است.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: راهنمایی‌های بی دریغ رهبر انقلاب در دوران امام راحل و کنونی از برکات ممتازی است که در جوامع دیگر مشابه آن را نمی‌توان دید.

وی بیان کرد: دشمنان نظام با دیدن حضور مردم متوجه شده‌اند که حکومت جدا از مردم نیست و مردم پشتوانه حکومت جمهوری اسلامی ایران است.

عالی‌ترین مقام دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: امروز برای دشمنان روز محاسبه است چنانچه اگر عقل داشته باشند باید رابطه‌شان با جمهوری اسلامی ایران را براساس حضور و مشارکت بی نظیر مردم ببیند.

وی در پایان گفت: در طول تاریخ و در هیچ کشوری چنین حضور پرشور مردمی را نمی‌توان دید. امیدواریم ملت ایران همیشه همین گونه در راه‌شان موفق و سربلند باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 457955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟