به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، سید علیرضا آوائی وزیر دادگستری در آخرین برنامه سفر خود به استان فارس در جمع کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی این استان با بیان اینکه باید در صدور رأی کمال دقت شود تا حقی از کسی ضایع نشود، افزود: ما در پیگیری و احقاق حق مردم باید طوری جدی حضور پیدا کنیم تا مردم احساس بی پناهی نکنند.

وی از قضات دادگستری و فعالان تعزیرات حکومتی خواست در تمامی پرونده‌ها طوری رفتار کنند که حقی از مردم چه مطالبه گر چه متهم ضایع نشود و عدالت واقعی اجرا شود.

آوائی عملکرد تعزیرات حکومتی در استان را بسیار مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: تعزیرات حکومتی استان فارس از ادارات کلی است که کمترین شکایت و اشتباه در احکام آن دیده شده است.

القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان فارس هم گفت: در این شرایط نابسامان اقتصادی نباید فقط تحریم‌ها را علت بدانیم بلکه باید مدیران بخصوص قوه قضائیه مدیریت‌ها و نظارت‌ها و برخوردهای قضائی بیشتری صورت گیرد تا نابسامانی‌های اقتصادی کمتر شود.

مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس هم اظهار کرد: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۹ هزار و ۶۶۵پرونده در خصوص کالای قاچاق و ارز، کالا و خدمات و بهداشت و درمان مختومه شده است.

وی افزود: از مجموعه پرونده‌های کالا و خدمات ۹۹ درصد، در بخش قاچاق و ارز، ۹۸ درصد و در بخش پرونده‌های حوزه بهداشت و درمان ۹۷/۵ درصد پرونده‌ها مختومه شده و رأی نهایی صادر شده است.

مبشری همچنین از اجرای طرح نظارتی بر بازار با همکاری اصناف و علوم پزشکی از یکم اسفند تا بیستم فروردین ۹۸ در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: نیروهای تعزیرات در دو شیفت و با دو برابر نیرو این طرح نظارتی را اجرا می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 457062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟