ترامپ باز هم سوژه یک کتاب شد

"جیم اکوستا" خبرنگار شبکه سی ان ان قصد دارد کتابی درباره نحوه حکومت ترامپ Trump و جنگ رسانه‌ای او منتشر کند.

 نتشارات "هارپرکالینز" از انتشار این کتاب در یازدهم ژوئن خبر داد. این انتشارات اعلام کرد: "اکوستا" در این کتاب داستان‌هایی‌هایی از انکارکردن حقیقت در کاخ سفید را به اشتراک خواهد گذاشت که هرگز فاش نشده است، و به صدمه‌های جدی‌ای که ضدیت ترامپ با حقایق به دموکراسی ما وارد خواهد کرد، اشاره خواهد کرد.

عنوان این کتاب "دشمن مردم: زمان خطرناکی برای گفتن حقیقت به آمریکا" است. بخش اول این عنوان منسوب به طرز فکر رئیس‌جمهور ایالات متحده نسبت به رسانه‌هاست. قسمت دوم هم به یکی از سخنرانی‌های "اکوستا" در دانشگاه ایالتی "سن خوزه" در سال گذشته رجوع می‌کند.

"اکوستا" جمع‌آوری اطلاعات لازم برای این کتاب را از سال ۲۰۱۶ شروع کرد و قرارداد آن را در پاییز گذشته حین انتخابات میان‌دوره‌ای امضا کرد.

این به آن معناست که پروژه این کتاب قبل از آن‌که "اکوستا" ‌را در روز پس از اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای از ورود به کاخ سفید منع کنند، آغاز شده ‌بود. به دنبال این اتفاق چندی پیش دادگاه به دولت دونالد ترامپ دستور داده تا کارت عبور این خبرنگار را به او برگرداند.

"اکوستا" می‌گوید: "من این کتاب را برای به اشتراک گذاشتن تجربیاتم از آن‌چه در دو سال رئیس‌جمهوری "دونالد ترامپ" داشتم، منتشر می‌کنم.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

کدخبر: 454473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟