جزییات نقش یک زن در فایل صوتی رسوایی اخلاقی نماینده مجلس + آخرین خبر

به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا سلیمی» در حاشیه جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس در جمع خبرنگاران به تشریح جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان که با محور حاشیه های ایجاد شده درمورد خدادادی برگزار شد، پرداخت.

وی اظهار داشت: در حال حاضر اصالت فایل صوتی که در این باره از سوی یک خانم منتشر شده برای ما مشخص نیست و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی افزود: مدرکی هم به دست ما رسیده است که یک خانم قصد اخاذی از نماینده ملکان را داشت و آن فرد به خدادادی اعلام کرد که باید 500 میلیون به حساب من واریز کنید و اگر این کار را انجام ندهید آبرویت را می برم.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تاکید کرد: ما برای این موضوع سند داریم.

نماینده مردم محلات در مجلس ادامه داد: اظهارات این خانم جای شک و شبه دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد، خدادادی هم در جلسه امروز این هیات حضور داشت و توضیحاتی در مورد مسایل پیش آمده ارائه و اعلام کرد در مورد این موضوعات بناست که به قوه قضاییه شکایت کند.

اخیر فایل صوتی از یک خانم درباره نماینده ملکان مبنی بر روابط غیراخلاقی منتشر شده است.

گفتنی است ، جسد زهرا نویدپور، 28 ساله ، روز یکشنبه - ۱۶ دی ماه ۹۷ - به بیمارستان فارابی شهرستان ملکان منتقل شده و پس از اعلام قطعی بودن مرگ وی به پزشکی قانونی این شهر انتقال یافته تا بررسی‌ها در مورد دلیل مرگ او انجام شود.

گفته‌ها حاکی از آن است که این زن ۲۸ ساله با "خودکشی" به زندگی خود پایان داده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟