به گزارش رکنا، وحید مشگانی فراهانی، وکیل مدافع امیرسالار داودی روز سه شنبه با اعلام این خبرگفت: موکلم سال گذشته چند مرتبه به مرجع قضایی احضار و برای او دو پرونده در دادسرای امنیت تشکیل شد.

وی افزود: نهایتا این دو پرونده در هم ادغام شدند و موکلم از سال گذشته تا هنگام بازداشت (نهم آذر)، در ارتباط با پرونده‌ تشکیل شده در رفت و آمد به دادسرای امنیت بود. وضعیت به همین منوال ادامه داشت تا اینکه موکلم در دفتر کارش با حکم جلب بازداشت شد و تا الان هم در بازداشت به سر می‌برد.

مشگانی فراهانی اضافه کرد: همسر موکلم هم که دفعه قبل احضار و توسط ضابطان بازجویی شده بود، مجدداً به دادسرا احضار شده که روز گذشته (دوشنبه) در شعبه بازپرسی حضور یافتیم اما بازپرس حضور نداشت و قرار است امروز دوباره به دادسرا مراجعه کنیم.

این وکیل دادگستری گفت: آن طور که از قرائن و شواهد معلوم است، این بار خود بازپرس شعبه دوم دادسرای امنیت می خواهد با همسر موکلم صحبت کند.

وی ادامه داد: 25 روز است که موکلم تماسی از زندان Prison نگرفته و آخرین مرتبه هم که خانواده او برای ملاقات مراجعه کردند، اعلام شد امیرسالار نمی خواهد با خانواده خود ملاقات کند.

به گفته وکیل مدافع امیرسالار داودی، اتهامات موکلش اجتماع و تبانی جهت ارتکاب جرم Crime علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 449000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟