سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز از کریم صادق‌زاده عضو شورای این شهر به دلیل مدرک تحصیلی‌اش شکایت کرده بود که امروز بررسی شد.

وی تصریح کرد: مدرک کارشناسی این عضو شورای شهر تبریز ناپیوسته بوده است که اکنون مورد تایید وزارت علوم نیست، اما کمیسیون شورا‌ها این شکایت را وارد نداشت، زیرا به موضوع مدرک تحصیلی باید در زمان انتخابات توجه می‌شد بر این اساس صادق‌زاده می‌تواند همچنان به کار خود در شورای شهر تبریز ادامه دهد.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور با اشاره به لایحه بودجه سال ۹۸ هم اظهار کرد: یکشنبه و سه شنبه هفته آینده این کمیسیون لایحه بودجه را با توجه به حوزه تخصصی خود بررسی می‌کند.

سلیمی بیان کرد: حسن کامران، امیرآبادی فراهانی و یوسف نژاد به عنوان اعضای این کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب شدند.

وی گفت: یکی دیگر از موضوعات مورد برسی در این نشست، اختراع سخت افزاری برای آموزش رانندگی مجازی بود که بعد از توضیحات مخترع آن قرار شد یک نفر از اعضای این کمیسیون مجوز‌های لازم را از وزارت کشور دریافت کند تا این سخت افزار در اختیار سازمان راهنمایی و رانندگی قرار بگیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟