حمله توییتری ترامپ به رسانه‌های آمریکایی

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با نگارش پیامی در صفحه توییتر خود رسانه‌های آمریکایی را به علت نحوه پوشش دادن تصمیم وی برای خروج از سوریه مورد حمله قرار داد.

ترامپ نوشت: «رسانه‌های اخبار جعلی یک رویداد وهمی را پوشش می‌دهند، برت مک گورک قرار بود در ماه فوریه پست خود را ترک کند.»

ترامپ همچنین نوشت: «پس از آنکه باراک اوباما جیمز ماتیس را کنار گذاشت من فرصتی دوباره به او دادم و امکاناتی در اختیار او قرار دادم که قبلا در اختیارش نبود.»

ترامپ نوشت: «من در کاخ سفید هستم و سخت مشغول کار. گزارش‌های خبری درباره تعطیلی دولت و نیز سوریه بیشتر جعلی است. ما در حال مذاکره با دموکرات‌ها درباره مسئله به شدت ضروری امنیت مرزی (مبارزه با گروه‌های تبهکار، قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs و انسان و دیگر مسایل) هستیم!»

رئیس جمهور آمریکا در توییتی دیگر نوشت: «اگر هر کس دیگری جز رئیس جمهور محبوب شما (!) دونالد جی ترامپ Trump اعلام کرده بود که قصد دارد پس از شکست دادن داعش ISIS در سوریه نیرو‌ها را سالم و شاد به خانه بازگرداند، آن فرد محبوب‌ترین قهرمان در آمریکا می‌شد. اما من در عوض مورد هجمه شدید رسانه‌های اخبار جعلی قرار گرفته ام، احمقانه است!»

ترامپ در توییت دیگری نوشت: «زمانی که پرزیدنت اوباما جیمز ماتیس را مفتضحانه اخراج کرد، من به وی شانسی دوباره دادم. برخی معتقد بودند نباید این کار را بکنم، اما من معتقد بودم که باید به وی شانس دوباره بدهم. رابطه بسیار خوبی با هم داریم، اما من منابعی در اختیار وی گذاشتم که وی هیچگاه واقعا نداشت. متحدان بسیار مهم هستند، اما نه زمانی که از آمریکا سوء استفاده می‌کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 446766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟