عذرخواهی نماینده سراوان از مردم/ از حق و حقوقم کوتاه نمیایم

محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس در کانال تلگرامی‌اش نوشت:مجادله نزدیک به ده تا دوازده دقیقه بوده و فقط چهل ثانیه منتشر شده است.

درازهی گفت:با هماهنگی قبلی برای پیگیری مطالبات مردم به کمرگ رفتم که پشت درب ورودی ۴۰ دقیقه معطل بودم !

وی ادامه داد:ممکن است فیلم مربوط به دوربین های حراست باشد و باید پرسید توسط چه کسی و چرا منتشر شده است.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از حق و حقوقم یک ذره کوتاه نمیایم، افزود: تا پای استیضاح وزیر اقتصاد و اخراج مدیرکل گمرک و کارمند هتاک ایستادم امروز نوبت من است و فردا نوبت نماینده ای دیگر و اگر به این موضوع رسیدگی نشود استعفاء داده و به دانشگاه بر میگردم.

استیضاح وزیر اقتصاد در حمایت از نماینده سراوان کلید خورد/ تاکید بر عزل رئیس گمرک

به دلیل آنچه توهین به نماینده سراوان عنوان شد 40 نماینده مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد را به دلیل آنچه آنها توهین کارمند گمرک به نماینده سراوان عنوان کرده‌اند، در مجلس کلید خورد.

علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس در همین زمینه در جمع خبرنگاران، اعلام کرد که نمایندگان استیضاح وزیر اقتصاد را به دلیل توهین به نماینده سراوان کلید زده شد و عزل رئیس گمرک و رئیس حراست گمرک را دنبال خواهند کرد.

بنا بر این گزارش روز گذشته در فضای مجازی فیلمی از نماینده سراوان منتشر شد که در آن فیلم این نماینده مجلس با کارمند گمرک به درگیری لفظی پرداخته بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟