ادعای زرداری: دولت جدید تشکیل می دهیم

به گزارش رکنا، زرداری پیش از این نیز، در شهر «صدیق آباد»، از شیوه مدیریتی دولت جدید انتقاد کرده و گفت که «عمران خان» نمی تواند اقتصاد را مدیریت کند و حتی قادر نیست که وعده های دروغین خود را محقق کند.

وی از شیوه حکومت حزب تحریک انصاف در دولت جدید این کشور و مدیران به تعبیر خود بی تجربه آن انتقاد کرد و ادامه داد: به نظر می‌رسد حکومت عمران خان دوام چندانی نداشته باشد و احتمالا به زودی شاهد سقوط Fall حکومت او باشیم.

وی بار دیگر با تکرار ادعاهای خود علیه دولت عمران خان، گفت: اگر برخوردهای دولت با سیاستمداران و بازرگانان ادامه یابد، مجبور میشویم علی رغم میل باطنی خود برای ساقط کردن دولت اقدام کنیم.

رییس جمهوری پیشین پاکستان از برگزاری انتخابات زود هنگام به معنای فرصتی برای تشکیل دولت از سوی حزب مردم یاد کرد و گفت: این دولت میتواند حقوق از دست رفته مردم را مطالبه کند.

زرداری تاکید کرد: عملکرد دولتهای دو حزب نواز و تحریک انصاف بسیار ضعیف بوده و باعث شده تمام تلاش های ما نیز بیثمر باقی بماند.

رئیس جمهوری پیشین پاکستان با بیان اینکه تقلب Cheat در انتخابات سراسری اخیر این کشور واضح بود، افزود: اگر تقلب صورت نمی گرفت «عمران خان» نمیتوانست تشکیل قدرت دهد.

این ادعاها در حالی بیان می شود که عضو مجلس ملی پاکستان و از اعضای حزب تحریک انصاف پاکستان (PTI) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص انتقادهای مخالفان دولت و ادعای مخالفان مبنی بر احتمال سقوط زودهنگام دولت، گفت:به یقین، دولت عمران خان، مدت مسئولیت پنج ساله خود را با موفقیت به پایان رسانده و ادعاهای مخالفان و «آصف علی زرداری» در این خصوص نیز بی اساس است.

«ارباب امیر ایوب» با متهم کردن احزاب مخالف دولت به بحران سازی، حزب مسلم لیگ شاخه نواز را مسئول بیشتر مشکلات اقتصادی پاکستان خواند و افزود: آنها هیچ اقدامی برای توسعه و پیشرفت کشور انجام نداده اند و سران دولت های پیشین، عروسک و بازی گردان نیروهای خارجی و داخلی بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه با تمهیدات و برنامه های در دست انجام، اقتصاد تا حد زیادی بهبود خواهد یافت، گفت:سیاست های دولت حزب تحریک انصاف در حال میوه دادن است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟