فرمانده جدید آتش افروزی های آمریکا در خاورمیانه انتخاب شد

به گزارش رکنا، مک کینز که امسال دوره کوتاهی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا(پنتاگنون) بود، سه شنبه این هفته به طور رسمی در برابر قانونگذاران کمیته خدمات نیروهای مسلح سنای آمریکا درباره انتصابش به عنوان رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا و سوالات احتمالی در زمینه راهبرد جدید آمریکا در قبال افغانستان و درگیری های دیگری مانند جنگ سوریه توضیح می دهد.

به نوشته این هفته نامه، با توجه به حوادث Accidents اخیر، از جمله ترور Assassination ناموفق فرمانده آمریکا در افغانستان، کارایی راهبرد 'دونالد ترامپ' در رابطه با افزایش شمار سربازان آمریکایی در افغانستان به منظور کمک به نیروهای این کشور برای واداشتن طالبان به مذاکره را زیرسوال می برد.

مک کنیز قریب به یقین تایید صلاحیت می شود و جای 'ژوزف ووتل' را می گیرد. مک کنیز در سال 2009 به عنوان معاون نیروی بین المللی کمک به تامین افغانستان(ایساف) وارد کابل شد و در سال 2014 مسئولیت تفنگداران دریایی فرماندهی مرکزی خاورمیانه آمریکا را به عهده گرفت.

گرچه هدف دولت ترامپ Trump امضای توافقنامه صلح با طالبان و پایان دادن به جنگ 18 ساله در افغانستان اعلام شده است اما، تا کنون شواهد چندانی دال بر تحقق این هدف به چشم نخورده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 441523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟