به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان مازندران مجموع بدهی ۱۰۳ نفراز زندانیان آزاد شده را ۱۷۱ میلیارد و ۵۶۷ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۵۶ ریال عنوان کرد و گفت: مبلغ کل پرداختی از سوی ستاد دیه (بانک‌ها – منابع کشوری و استانی – صندوق تامین) برای آزادی Freedom زندانیان ۲۳ میلیارد و ۶۳۶ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۱۵۱ ریال بوده است.

این مقام قضایی در استان مازندران ادامه داد: با همکاری کارکنان دستگاه قضایی استان، مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۹۴ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۲۱۹ ریال با استفاده از اعسار و تقسیط از سوی دستگاه قضایی استان جهت آزادی زندانیان غیرعمد کمک شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی ستاد دیه استان و رئیس زندان‌های استان با دعوت از شکات در زندان‌های مازندران، شکات به مبلغ ۱۲۷ میلیارد و ۵۴۸ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۱۰۵ ریال از شکایت خود گذشت کردند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه اظهار کرد: در ۶ ماه اول سال جاری ۱۲ میلیارد و ۹۲۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۱۵۱ ریال از سوی بانک‌های استان از جمله بانک تجارت، ملت، صادرات و ملی، وام به مددجویان استان اعطا شد.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد همچنین در خصوص پرداخت‌های صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور به مددجویان استان طبق ۶ ماهه ابتدای امسال، افزود: در این خصوص نیز مبلغ ۴ میلیارد و ۶۶۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال کمک شد؛ همچنین از محل کمک‌های استانی هم مبلغ ۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال جمع آوری شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 438602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟