قدرت بازدارندگی و دفاعی بالایی داریم / توطئه‌های دشمن در ۴۰ سالگی انقلاب هم خنثی می‌شود

به گزارش رکنا، سردار "حسین اشتری" در جلسه جمع بندی نهایی نظارت تخصصی از فرماندهی انتظامی استان گلستان، اظهار داشت: اهمیت نظارت و بازرسی بر کسی پوشیده نیست از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تجربه‌ای که سازمان‌های نظامی و انتظامی به دست آورده اند مشخص است در جا‌هایی که بازرسی صورت گرفته، عملکرد‌ها و فعالیت‌ها ارتقاء یافته است.

وی ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی استان گلستان برای اقدامات انجام شده در بحث نظارت و بازرسی بر عملکرد مجموعه خود، افزود: کارنامه ناجا روبه پیشرفت است که این حاصل خون شهدا می‌باشد و ما بایستی از این امنیت پاسداری کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسات، احصاء نقاط قوت و ضعف است تا با رفع معایب و تقویت محاسن موجب ارتقاء عملکرد‌ها شویم.

وی تأکید کرد: گلستان از نظر وضعیت قومی و مذهبی متفاوت است و زمینه بروز برخی تهدیدات را دارا می‌باشد که بحمدالله با همت خوب همکاران مجموعه انتظامی، مسئولان به خصوص نماینده، ولی فقیه در استان، وحدت آرامشی مشاهده می‌شود که مجموعه‌های مختلف می‌توانند با نشاط و پویایی به خدمت رسانی مردم عزیز مشغول باشند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با نگاهی به کارنامه ناجا در می‌یابیم که از سال‌های گذشته شاهد رشد و تعالی در زمینه مختلف هستیم که این امر حاصل تلاش همکاران ما در شهر‌ها و مرز‌ها و جانفشانی شهداست.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به توطئه‌های دشمن در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمن درصدد است تا از طریق توطئه‌های اقتصادی به کشور ضربه بزند تا از این طریق مردم را تحت فشار قرار دهد و از این طریق به اهداف شوم خود برسد برهمین اساس مسئولان بایستی با تمام توان، تلاش کنند تا این توطئه‌های شوم را خنثی نمایند.

سردار اشتری تصریح کرد: می‌توان با اشراف کامل در عرصه‌های مختلف مانع هرگونه اخلال در نظم و امنیت شد لذا باید مراقب هرگونه تحرک دشمن در راستای بر هم ریختن آرامش و امنیت جامعه باشیم.

فرمانده ناجا به اجرای طرح‌های اجتماعی در راستای مقابله با آسیب‌ها و... اشاره و خاطر نشان کرد: همواره، اجرای چنین طرح‌هایی در دستور کار پلیس Police است تا با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد شود.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی و دفاعی بالایی برخوردار است به گونه‌ای که قادر است، توطئه‌ها و تحرکات دشمن را در منطقه و مرز‌ها رصد و بلافاصله با آن مقابله کند.

سردار اشتری، صیانت از کارکنان و بحث معیشت آنان را از اولویت‌های در دستور کار ناجا برشمرد و تصریح کرد: در بحث صیانت از کارکنان با راه اندازی قرارگاه جهادی تلاش شده تا اقدامات اساسی در این حوزه انجام شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: در بحث معیشت کارکنان ناجا که یکی از اولویت‌های این نیرو می‌باشد، بایستی اقدامات جهادی صورت گیرد و به هر میزان در قالب قانون Law به این موضوع کمک شود، قابل تقدیر است.

فرمانده ناجا، آموزش کارکنان را یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و ادامه داد: بایستی با تمرین و ممارست، آمادگی کارکنان به حد ایده آل برسد.

وی بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها با ناجا تاکید و بیان کرد: مردم، بالاترین سرمایه ماهستند و هر چقدر مشارکت عمومی افزایش یابد در اجرای مأموریت‌ها موفق‌تر عمل می‌شود.

فرمانده ناجا به بعد رحمانیت پلیس با مردم اشاره و بیان کرد: برای کسانی که سعی می‌کنند مخل نظم و امنیت باشند یا دست تعدی به مردم یا مأمور دراز کنند باید خوفی از مجازات وجود داشته باشد؛ یعنی اقتدار و رأفت هر دو لحاظ شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تردد‌های زیادی که در استان گلستان وجود دارد بایستی با تمام توان و با ارائه راهکار‌های موثر برای کاهش تصادفات با مشارکت دستگاه‌های دیگر و مردم اقدامات لازم صورت گیرد.

سردار اشتری در خاتمه گفت: مشروعیت امروز پلیس در لباس سبز به دلیل داشتن نعمت، ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا است که از این بابت خدا را شاکریم و ان شاءالله مدیون خون شهدا و حضرت امام (ره) نشویم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟