مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سوالات حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، از وزیر امور خارجه در زمینه این که بر اساس چه مجوز قانونی بعد از اجرایی شدن برجام توافق نحرمانه با نماینده آمریکا امضاء شده است را بررسی کردند که پس از توضیحات و انجام رای گیری از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در مجلس، ۱۱۲ رای موافق و ۶۶ رای مخالف و ۸ رای ممتنع در نهایت نمایندگان از پاسخ وزیر امور خارجه قانع شدند.

در خصوص سوال حاجی‌دلیگانی از وزیر امور خارجه در زمینه این که وقتی در مذاکرات برجام زورتان به طرف‌های مقابل نرسید چرا نیامدید و به مجلس شورای اسلامی و مردم گزارش ‌آن را ارائه ندادید؟ آیا مردم نامحرم بودند یا مجلس و یا هر دو؟» در نهایت پس از شنیدن توضیحات از ۱۹۴ نماینده حاضر با ۱۱۹ رای موافق، ۵۸ رای موافق، و ۸ رای ممتنع از پاسخ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه قانع شدند.

در ادامه سوال حاجی دلیگانی از وزیر امور خارجه در زمینه‌ی اینکه بر اساس چه مجوز قانونی بعد از اجرایی شدن برجام توافق محرمانه با نماینده آمریکا امضائ کردید پس از بحث و بررسی از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر با ۱۱۲ رای موافق ۶۶ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از پاسخ وزیر امور خارجه مجلس قانع شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 433174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟