سلیمی: انحراف افکار عمومی از قتل خاشقجی از جمله اهداف پروژه «ب» است

اصغر سلیمی با اشاره به ادعای دانمارک در زمینه بازداشت فردی به اتهام اقدام تروریستی و آغاز «پروژه ب» بیان کرد: دانمارک یکی از کشورهایی است که قبلا نیز حرکاتی علیه جمهوری اسلامی ایران در آنجا انجام شده و از دانمارک برای ضربه زدن به ایران استفاده ابزاری شده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه تصریح کرد: امروز که بحث ارتباط مالی بین ایران و اتحادیه اروپا مطرح است دشمن درصدد است تا با بیان چنین ادعاهایی به این موضوع خدشه وارد کند. از سوی دیگر رژیم‌ صهیونیستی به دنبال برقراری ارتباط دیپلماتیک با کشورهای حوزه خلیج‌فارس است. لذا با بیان ادعاهایی نظیر پشتیبانی ایران از تروریست‌ها می‌خواهد افکار عمومی را منحرف کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: از سوی دیگر این روزها به دنبال کشته شدن منتقد رژیم سعودی در کنسولگری عربستان در ترکیه فضایی علیه آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی در سطح جهان ایجاد شده است بنابراین یکی از اهداف این ادعاها منحرف کردن اذهان عمومی است.

سلیمی تصریح کرد: مدتی که از این ماجرا بگذرد حقیقت مانند گذشته نمایان خواهد شد و جامعه بین‌المللی خواهد فهمید که پشت پرده این توطئه آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی است که قصد دارد ایران را به عنوان منشاء تروریسم در جهان نشان دهد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 432654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟