به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در اولین سفر شهرستانی در حوزه قضایی این استان ابتدا با حضور در دفتر امام جمعه ابهر گفت: دفاتر ائمه جمعه محل رجوع مردم برای بیان مشکلات است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های ائمه جمعه که غالباً نگرانی‌های مردم است مورد توجه همه مسولان و دستگاه قضایی قرار گیرد چرا که مردم ائمه جمعه را محرم اسرار و محل بیان مشکلات خود می‌دانند و بایستی همه دستگاه‌ها ارتباط نزدیک و همکاری جدی با آنان داشته باشند.

این مقام عالی استان زنجان گفت: ائمه جمعه بایستی از مشکلات قضایی حوزه خود آگاهی داشته باشند چرا که ارتباط تنگاتنگ مسئولین با ائمه جمعه ، عزم و اراده را برای حل مشکلات مردم راسختر می‌کند.

در ادامه این سفر رئیس کل دادگستری استان زنجان با حضور در دادگستری ابهر در جمع کارکنان قضایی و اداری این حوزه بر طاقت فرسا بودن امر قضا و قضاوت Judgment اشاره کرد و گفت: وظیفه سنگین احقاق حق و دادرسی عادلانه به عهده ماست و خدمت به مردم که توفیق الهی است برای همه ما که باید شکرگزار این خدمت باشیم و هیچ عملی پاداشش به اندازه خدمت صادقانه به مردم نیست.

رئیس شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: توزیع عادلانه امکانات و رفع مشکلات رفاهی اداری کارکنان از رویکرد مهم بنده است و تلاش خواهم کرد با از بین بردن فاصله بین مردم و مسولین اقدامات مهمی برای جلب اعتماد مردم به نظام و فراهم کردن بستر تلاش برای کارکنان را بیش از بیش ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برخی اقدامات و برنامه‌ها ممکن است زمان بر باشد، اما توزیع عادلانه و منصفانه امکانات و برخورداری کارکنان اولویت برنامه‌ها است و بنده پیگیری‌های لازم را برای محقق شدن برنامه‌ها در شهرستان‌ها با جدیت انجام خواهم داد.

در ابتدای این دیدار رئیس دادگستری شهرستان ابهر و دو نفر به نمایندگی از قضات و کارکنان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات شهرستان ابهر پرداختند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 430371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟