به گزارش رکنا، ثانیا این روز‌ها هر جا که می‌روم؛ به خاطر اتفاقاتی که از فردای ارتحال آیت الله هاشمی و به خصوص از سه ماه پیش در دانشگاه آزاد اسلامی افتاد و مثل بازی دومینو ادامه دار است؛ خیلی از دانشجویان جدید و قدیم و خانواده‌های آنها؛ مخصوصا فارغ التحصیلان بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا؛ شدیدا ابراز نگرانی می‌کنند که با این شیوه مدیریت و موضع گیری‌های مسئولان خود نظام پندار؛ آینده این دانشگاه و سوابق علمی ما چه می‌شود؟

با نهایت اطمینان به این عزیزان می‌گویم که زمستان هیچ وقت برای همیشه در هیچ باغی نمی‌ماند؛ حتی اگر در و دیوار باغ قندیل ببندد و تاریخ؛ اتفاقاتی از این دست را زیاد دیده است.

در مثل مناقشه نیست و من هم نمی‌خواهم به طریق قیاس بنویسم؛ اما تاریخ اسلام و ایران را بخوانید و ببینید که چگونه در مقاطعی؛ جا‌هایی را ویران کردند؛ شخم زدند و حتی به آب بستند؛ تا آثاری برای مردم نماند و الان می‌بینیم که همان اماکن چگونه عزیز شده اند و به قول معروف " روسیاهی برای زغال و زغال اندیشان ماند. "

مگر می‌شود دانشگاهی را که به صورت مستقیم با بیش از ۷ میلیون تحصیلکرده و به شکل غیر مستقیم با همین مقدار خانواده ایرانی ارتباط علمی و عاطفی دارد و، چون خورشید می‌درخشد؛ با سیاست‌های سلیقه‌ای و خلق الساعه از آسمان زدود؟

دانشگاهی که آن کلام امام راحل را به عنوان سند هویت خویش دارد که "من امیدوارم که شما آقایان و سایرین کمک کنید تا این دانشگاه که به پیشنهاد آقای هاشمی تاسیس گردید و پیشنهاد خوبی است؛ فعالیتش زیاد گردیده و توسعه یابد. "

اگرچه هاشمی زدایان چهار نعل می‌تازند تا در غبار سم اسبانشان؛ حقیقت‌ها پنهان بماند؛ اما فردا که غبار‌ها بنشیند و خورشید حقیقت نمایان شود؛ مطمئن باشید دانشگاه آزاد اسلامی؛ هم برای ایران عزیز و هم برای ایران؛ عزیز می‌ماند.

منبع: انتخاب

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟