به گزارش رکنا، سید احسان قاضی Judge زاده هاشمی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس از تلاش جمعی از نمایندگان مجلس برای نگهداشتن محمدعلی افشانی شهردار تهران خبر داد و افزود: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس به دنبال مطرح کردن استفساریه به جای طرح دو فوریتی هستند که اگر بخواهند این استفساریه را دو فوریتی به جریان بیندازند باید ۱۴۰ امضا جمع کنند که چنین چیزی در مجلس اتفاق نخواهد افتاد.

وی با یادآوری ۱۹۶ رای موافق مجلس با طرح استفساریه عدم بکارگیری بازنشستگان، گفت: آقایان بدانند که اگر دو فوریت استفساریه انجام شود باز استفساریه قبلی مجلس به قوت خودش باقی خواهد ماند و از امروز (اول آبان) باید به اجرا درآید.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به همکارانش در مجلس درخواست کرد تا داوطلبانه دست از تهیه استفساریه یا طرح دو فوریتی برای ابقاء برخی بازنشستگان مثل شهردار تهران دست بردارند.

نماینده مردم فریمان در مجلس ادامه داد: این وهن مجلس است که عده‌ای برای یک یا چند نفر بخواهند یک قانون Law را با یک استفسار دور بزنند.

قاضی زاده هاشمی مدعی شد: شنیدم که شب گذشته برخی نمایندگان با حضور در دفتر شهردار تهران با سایر همکاران‌مان در مجلس تماس گرفته و خواستار موافقت با به جریان افتادن طرح دو فوریتی بکارگیری برخی بازنشستگان شدند که البته این اقدام این عزیزان نیز غیرقابل قبول است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟